שתף קטע נבחר

ילד הפלא של בלגיה רוצה ללמוד בישראל

לורן סימנס בן העשר שפרש מהאוניברסיטה רגע לפני שסיים את התואר הראשון שלו מעוניין לפתח את כישוריו האקדמיים דווקא בישראל. הוא נפגש עם שגריר ישראל בבלגיה, שפועל למצוא לו מסגרת בארץ הקודש

הילד הבלגי לורן סימונס רק בן עשר וכבר סיים בית ספר יסודי, תיכון ואף למד באוניברסיטה. הילד הגאון זכה לפרסום בכל רחבי העולם והוא נתמך על ידי הורים אוהבים שמעוניינים לפתח את הפוטנציאל שלו דווקא בישראל. לורן אמור היה להיות האדם הצעיר בעולם שסיים אוניברסיטה, אך בדצמבר האחרון עזב את הלימודים רגע לפני התואר הראשון. 

 

שגריר ישראל בבלגיה והגאון לורן  (צילום: שגרירות ישראל בבלגיה )
מחפש מסגרת בארץ הקודש. לורן והשגריר נחשון(צילום: שגרירות ישראל בבלגיה )

הילד הצעיר שאינו יהודי מתעניין במיוחד בביו טכנולוגיה, רפואה וביו-הנדסה. את כל התחומים הללו הוא מעוניין ללמוד במקביל, כדי להגשים את חלומו ולייצר איברים מלאכותיים כשיהיה גדול. יש לו איי קיו של 147.

 

לורן והוריו פנו לשגרירות ישראל בבריסל ונפגשו עם שגריר ישראל בבלגיה עמנואל נחשון וסגניתו שני אזולאי. ההורים, ששמעו דברים טובים על ישראל והעולם האקדמי הישראלי, מאוד מעוניינים שבנם ילמד ויתפתח בארץ. הם חושבים שישראל היא המדינה הנכונה מבחינה אקדמית לאפשר לו לפרוח ולעוף.

 

לורן, מעט ביישן, אמר שהוא מעוניין להיחשף לתחומי לימוד מדעיים שונים ורבים אך בראש ובראשונה מעוניין ללמוד עברית. לאור יכולותיו של הילד, יש להניח שאוניברסיטאות רבות ירצו לקבלו לשורותיהן ולהעניק את ההשכלה הטובה ביותר לגאון הצעיר שצפוי לשנות את העולם.

לורן סימונס ילד בן שמונה סיים תיכון ונרשם לאוניברסיטה בלגיה ()
רוצה ללמוד עברית. לורן סימונס

"זו גאווה גדולה לארח בשגרירות שלנו ילד גאון, ששואף ללמוד בישראל", אמר נחשון. "הרצון של לורן ללמוד בישראל מוכיח שהוא לא רק גאון, אלא גם מאוד פיקח".

 

לורן זכה בסוף השנה שעברה לפרסום עולמי לפני שסיים תואר ראשון בלימודי הנדסת אלקטרוניקה באוניברסיטה איינדהובן לטכנולוגיה בהולנד. בגלל ויכוח עם הנהלת האוניברסיטה על התאריך שבו יסיים את חובותיו הוא פרש רגע לפני שעשה היסטוריה. בתחילה שקל ללמוד באוניברסיטה בארה"ב אך בסופו של דבר הבין שהמקום האידיאלי בשבילו הוא ישראל בגלל שבה יש גם רמה אקדמית גבוהה מאוד וגם אווירה קהילתית וחמה שמתאימה לילד בן עשר.

 

לורן עדיין לא יודע באיזה אוניברסיטה ילמד בישראל. השגריר נחשון סיכם עם המשפחה שידבר עם כמה אוניברסיטאות ישראליות ויעביר את התגובות למשפחה.

 

השגרירות נתנה ללורן מסמכי הסברה על ישראל בהולנדית (הילד הוא פלמי). הילד סיפר שהוא יודע שישראל היא מקום יפה עם הרבה תרבויות וההשכלה ברמה מאוד גבוהה ועולם היי טק מאוד מפותח. המשפחה מעולם לא ביקרה בארץ והם מתרגשים לקראת ביקורם הראשון.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: שגרירות ישראל בבלגיה
לורן והשגריר נחשון
צילום: שגרירות ישראל בבלגיה
מומלצים