שתף קטע נבחר

חשד: נכנס לבית וניסה לאנוס בת 9 שהייתה לבדה

בן 29 מבית שמש נעצר בחשד שנכנס לבית שלא היה נעול בעיר וניסה לאנוס ילדה שהייתה לבדה. כשהחלה לצעוק הוא נמלט ונעצר בתום סריקות. החשוד, אח של כוכבת ריאליטי, נעצר בעבר בחשד לעבירות דומות

תושב בית שמש בן 29 נעצר אתמול (יום ג') בחשד שניסה לאנוס ילדה בת תשע בביתה בעיר. החשוד, אח של כוכבת ריאליטי, נעצר בעבר בחשד לעבירות דומות. בית משפט השלום האריך את מעצרו עד ליום ראשון.

 

אילוס אזיקים אזיקים/תקיפה/אישום  (צילום: shutterstock)
החשוד נעצר בעבר בחשד לעבירות דומות. אילוסטרציה(צילום: shutterstock)

החשוד, שהואשם לפני שנתיים בעבירה אחרת של הטרדה מינית, ניסה לפי המשטרה לתקוף את הילדה כשהייתה לבדה בבית. לפי החשד, דלת הבית לא הייתה נעולה והוא פתח אותה ונכנס פנימה. הוא ניסה לאנוס את הילדה, וכשהחלה לצעוק הוא נמלט מהמקום. שוטרים הוזעקו למקום ופתחו בסריקות לאיתור החשוד, שנעצר כעבור זמן קצר.

 

סנגורו של החשוד טען בדיון כי יש אדם שדומה לו המתגורר ברחוב סמוך, וכלל לא בטוח שהוא זה שניסה לתקוף את הילדה. הצעיר ביקש לדבר עם השופט - אך התחרט ברגע האחרון ויצא מהאולם.

 

בתוך כך, פרקליטות מחוז דרום הגישה היום לבית המשפט המחוזי בבאר שבע כתב אישום נגד תושב אשדוד, בן 37, בגין ביצוע עבירות מין רבות בשתי בנותיו החורגות. מכתב האישום עולה כי הוא ביצע את העבירות החל מ-2013, בעת שהילדות היו קטינות בגיל 8 עד 14. 

 

בכתב האישום תואר כי החשוד תקף את הילדות בחדרן, כאשר אמן הלכה לישון. באחד המקרים אף שלח לאחת הילדות 14 הודעות קוליות בעלות תוכן מיני וכן סרטונים מיניים.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים