שתף קטע נבחר

מורה הותקף בבית ספר בגליל, התלמיד הושעה

תלמיד כיתה י"ב בתיכון בנוף הגליל טרק דלת בפני מורה, שנפגע בפניו, באף ובשיניו. התלמיד הושעה והמורה הגיש נגדו תלונה במשטרה. שר החינוך: "לא נאפשר שמורים ותלמידים יחושו מאוימים"

תלמיד בתיכון "אורט משה שרת" ביישוב נוף הגליל תקף אתמול (יום ג') מורה ופצע אותו באורח קל, כך לטענת גורמים המעורים במקרה. המורה פונה לקבלת טיפול רפואי בבית חולים העמק בעפולה והיום הגיש תלונה במשטרה. התלמיד הושעה מהלימודים עד ליום ראשון.

 

המורה, המלמד היסטוריה, היה בשיעור בכיתה י' כשהותקף. החשוד, תלמיד כיתה י"ב, הסתובב במסדרון. הוא פתח דלתות של כיתות והפריע לשיעורים, והמורה יצא החוצה כדי לסגור את דלת הכיתה.

 

גורמים המכירים את המקרה סיפרו שהתלמיד הסתתר מאחורי הדלת הפתוחה, ודחף אותה על המורה. כשהמורה דרש ממנו להתרחק, ואיים לקרוא למנהלת, הטיח התלמיד את הדלת בחוזקה בפניו של המורה. הוא נפגע בפנים, באף ובשיניים, ופונה לבית החולים. בבדיקת CT אובחנו פגיעות בסינוסים, אך ללא שברים.

 

ממשרד החינוך נמסר: "התנהגות התלמיד פסולה וראויה לכל גינוי. הוא הושעה באופן מידי מבית הספר ועניינו מצוי כעת בטיפול, כשבכוונת בית הספר להמשיך ולמצות עמו את הדין. המורה הנפגע מלווה על ידי המחוז של המשרד ועל ידי בית הספר, ומקבל את כל הסיוע הנדרש לו".

 

שר החינוך רפי פרץ התייחס לתקיפה בתגובה לפוסט שפרסמה אחותו של המורה. "אלימות בין כותלי בית הספר היא קו אדום מבחינתי", כתב השר פרץ. "לא נאפשר שמורים ותלמידים יחושו מאוימים בתוך מרחב בית הספר".

 


 

 

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים