שתף קטע נבחר
הוסף כתבה
הכי מטוקבקות

    שועה צריך להתאוורר שנה בחו"ל / תוכן גולשים

    יעקב שחר חייב לנטרל את רעשי הרקע ולתמוך במאמן מרקו בלבול, שמגיע לו כל הקרדיט על העמדה שהוא נוקט בנוגע לעבירות המשמעת של השחקן. גם לכם יש מה להגיד? כתבו לנו טורים לכתובת: kick@ynet.co.il

    הרגע שבו הפכה מכבי תל אביב למה שהיא היום הוא הרגע שבו החליטה להפסיק לפחד מכוכביה. אחד המהלכים הראשונים של ג'ורדי קרויף בתקופתו היה לשלוח את ברק יצחקי לקפריסין.

     

    יצחקי נחשב אז להחתמה הכי נוצצת ויקרה במכבי, אבל המנהל המקצועי החליט שהוא ואלירן עטר הם שילוב שלא יעשה טוב לקבוצה. הוא ביצע מהלך לא פופולרי בגזרת האוהדים והתקשורת ושיחרר את הכוכב לשנה בגלות. בכך העביר מסר לשאר השחקנים: אין פרות קדושות ותג המחיר לא מפחיד אף אחד!

     

    ירדן שועה (צילום: עוז מועלם)
    ירדן שועה(צילום: עוז מועלם)

     

    זה עבד לשני הצדדים. יצחקי פרח בקפריסין, מכבי ת"א זכתה באליפות מרשימה ועטר סיים כמלך השערים. שנה לאחר מכן יצחקי חזר, הגלגל רץ והיום אותו יצחקי נמצא בתפקיד דומה לשל ג'ורדי.

     

    אם מכבי חיפה רוצה לפרק את המוקש שנקרא ירדן שועה, טוב תעשה אם לא תיתן לתג המחיר להשפיע על ההחלטות. כל השחקנים עומדים ומחכים לראות מה הנהלת הירוקים תעשה, במיוחד אלה שלא מקבלים דקות כגון: מוחמד עוואד ואעיד חבשי.

     

    שחר צריך למצוא בקיץ קבוצה לשועה, רצוי מעבר לים, שיתאוורר שנה, יעשה חושבים ויקבל צ'אנס אחרון, בדיוק כמשל יצחקי. האחרון שצריך לבוא אליו בטענות הוא מרקו בלבול. הקטר הירוק דוהר לראשונה בעשור האחרון וכל הקרדיט למאמן שלא נותן לרעשי הרקע להפריע, כרגע שועה הוא רעש רקע רציני. אם שחר לא ינטרל את זה מהר, חיפה עלולה לשלם במאבק האליפות.

     

    אוהדי חיפה, לכו עם בלבול ולא נגדו. הוא בחר במקצוענות ולא בכישרון, עכשיו נותר לראות אם המועדון הירוק יבחר בדרך של המאמן. אם יבחרו במרקו, אז חיפה שינתה את פניה ודוהרת קדימה. אם תבחר בשועה כל מה שנבנה בכרמל יקרוס.

     

    רוצים גם אתם להיות פרשנים? אז תתחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד – כותבים ושולחים לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא. אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה.

     

     

    לפנייה לכתב/ת
     תגובה חדשה
    הצג:
    אזהרה:
    פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
    צילום: עוז מועלם
    ירדן שועה
    צילום: עוז מועלם
    מומלצים