שתף קטע נבחר

ג'רל מקניל ישחק בגמר גביע המדינה

תובע האיגוד, עו"ד אור, לא דרש להרחיקו מהמשחק בחמישי (21:00) על דחיפת טל דן, אלא רק לקנוס אותו ולהשעותו על תנאי לשלושה משחקים. הדיון ייערך ברביעי

יצא בזול. תובע האיגוד, עו"ד טל אור, הגיש את כתב האישום נגד ג'רל מקניל וטל דן על האירועים אמש (שני) בחצי גמר גביע המדינה בין עירוני נהריה לעירוני נס ציונה. התובע החליט למרות גיליון ההרשעות של גארד נהריה, שלא לדרוש להרחיקו מהגמר מול ירושלים בחמישי (21:00).

 

הדרישה של התובע היא לקנס כספי בפועל של 18 אלף שקלים (30 אלף יחד עם הקנס האוטומטי על הרחקה של 12 אלף שקלים), שלושה משחקי הרחקה על תנאי לשנתיים, וקנס נוסף על תנאי של 30 אלף שקלים. כמו כן, דרש עו"ד אור כי מקניל יגיע למסיבת העיתונאים לפני הגמר ויתנצל באופן רשמי על האירוע.

 

ג'רל מקניל מסתער על טל דן (צילום: אורן אהרוני)
ג'רל מקניל מסתער על טל דן(צילום: אורן אהרוני)

 

"קשה להתעלם מהעובדה שקבוצתו של מקניל העפילה למשחק גמר הגביע, וכי הטלת עונש הרחקה בפועל על השחקן עלולה לפגוע, בנסיבות מיוחדות אלה, בספורטיביות ובמעמד גמר גביע המדינה", כתב עו"ד אור בכתב האישום.

 

לדן, שכזכור נגח בפרצופו של דומיניק ווטרס, ולאחר מכן נדחף לרצפה על ידי מקניל, דורש התובע להפעיל עונש הרחקה של שני משחקים על תנאי שכבר יש לו מהעבר, יחד עם עונש ההרחקה האוטומטי בחצי הגמר - סך הכל שלושה משחקי הרחקה. בנוסף, להטיל על השחקן קנס של 24 אלף שקלים, עונש הרחקה על תנאי לשלושה משחקים נוספים וקנס על תנאי של 24 אלף שקלים. הדיון בעניינם ייערך מחר. יש לציין כי הדיינים יכולים לגזור על השחקנים עונשים אחרים, ואולי אף חמורים יותר, אך ברוב המוחלט של הפעמים הם לא מחמירים את העונשים שמבקש התובע.

פורסם לראשונה 11/02/2020 10:49

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אורן אהרוני
ג'רל מקניל
צילום: אורן אהרוני
מומלצים