שתף קטע נבחר

דיווח: וויליאן ז'וזה סיכם בברצלונה, דמבלה גמר את העונה

אם בארסה תקבל אישור מיוחד מההתאחדות הספרדית חלוץ סוסיאדד יגיע בעבור 35 מיליון אירו. אמור להחליף את הצרפתי שייעדר חצי שנה ויחמיץ גם את היורו

ערוץ הטלוויזיה הספרדי "RTVE" מדווח שחלוץ סוסיאדד, וויליאן ז'וזה, סיכם עקרונית בברצלונה. על פי הסיכום, בארסה תשלם 35 מיליון אירו – כמחצית מסעיף השחרור של החלוץ בן ה-28.

 

מי שדוחף להחתימו הוא המאמן, קיקה סטיין, שאימן אותו בלאס פלמאס בעונת 2015/16. חלון ההעברות בספרד סגור כעת וההעברה תצא לפועל רק אם ברצלונה תקבל אישור מיוחד להחתים שחקן במקום עוסמאן דמבלה, שסיים את העונה. בארסה אף אישרה הערב (שלישי) רשמית כי החלוץ הצרפתי ייעדר חצי שנה ויחמיץ את היורו.

 

 

וויליאן ז'וזה (צילום: EPA)
וויליאן ז'וזה. בדרך לקאמפ נואו?(צילום: EPA)

 

וויליאן ז'וזה רשם 22 הופעות בליגה הספרדית העונה וכבש שמונה שערים. יחד עם אלכסנדר איסאק הוא מוביל את הקבוצה מסן סבסטיאן, שנאבקת על המקום שמוביל לליגת האלופות בסיום העונה.

 

הפעם האחרונה שדמבלה שיחק הייתה בסוף נובמבר 2019, מול האקסית דורטמונד בליגת האלופות. באותו משחק פתח בהרכב והוחלף במחצית הראשונה לאחר שנפצע בירך. הצרפתי שיחק תשעה משחקים בלבד העונה וכבש שער בודד.

 

עוסמן דמבלה מאוכזב (צילום: EPA)
לא יחזור כבר. עוסמן דמבלה (צילום: EPA)

 

שצ'סני האריך חוזה ביובה

מי שלא יעבור קבוצה בקרוב הוא שוער יובנטוס, וויצ'ך שצ'סני, שהאריך חוזה עד 2024. השוער הפולני דיבר על כך: "אני רוצה להודות לאוהדים על כל התמיכה ומבטיח לעשות את המקסימום בשביל המועדון".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: gettyimages
עוסמאן דמבלה
צילום: gettyimages
מומלצים