שתף קטע נבחר

"בכל פעם שאני חושב על קיירי, בא לי להקיא"

קנדריק פרקינס, המשמש כיום כפרשן ברשת ESPN, תקף בשידור ישיר את שחקנה של ברוקלין. לאחר מכן הטריל את הקליפרס. אמביד ספג שריקות בוז מאוהדי פילדלפיה: "זה בסדר"

קנדריק פרקינס ממשיך לרדת על קיירי ארווינג. שחקן העבר, המשמש כפרשן ברשת ESPN, היה בצוות השידור במשחק הלילה (בין שלישי לרביעי) בין יוסטון לבוסטון ומצא דרך לתקוף שוב את כוכב הסלטיקס לשעבר וכיום שחקנה של ברוקלין.

 

לטבלאות ה-NBA

 

"כשאני שיחקתי בבוסטון, מעולם לא התמקדתי בקהל או באוהדים", אמר בשידור ישיר. "כיום, כשאני פרשן וכבר פרשתי ממשחק, זה מדהים לראות כמה אוהדי סלטיקס יש פה באולם. אתם שומעים את הקריאות? 'לט'ס גו סלטיקס'. ולחשוב שקיירי ארווינג לא רצה לשחק כאן. בכל פעם שאני חושב על הבחור הזה, בא לי להקיא".

 

קנדריק פרקינס (צילום: AP)
מה יש לו מארווינג? פרקינס(צילום: AP)

 

ואם זה לא הספיק. פרקינס הטריל בחשבון הטוויטר שלו את לוס אנג'לס קליפרס, שהפסידה 110:103 לפילדלפיה. "הקליפרס כנראה מתעוררים רק כשהם פוגשים את הלייקרס", צייץ. לו וויליאמס ענה לו בכעס: "תפסיק עם זה. אנחנו מפסידים משחקים כמו כל קבוצה אחרת".

 

אדם כעוס נוסף היה פול ג'ורג', רק שאת הזעם שלו מההפסד לסיקסרס הוציא כלפי השופטים. בראיון אחרי המשחק טען: "היה פה שיפוט ביתי, ואני עוד עדין. זה היה 19 מול 11, תבינו לבד מה המספרים הללו אומרים". ג'ורג' התייחס לכך שהשופטים שרקו לשחקני הקליפרס 19 עבירות ולסיקסרס רק 11 לאורך כל ההתמודדות.

 

פול ג'ורג' (צילום: AP)
כך נראה הערב של פול ג'ורג' מול פילי (צילום: AP)

 

בן סימונס הצטיין אצל המנצחת עם טריפל-דאבל של 26 נקודות, 12 ריבאונדים ו-10 אסיסטים, ג'ואל אמביד הוסיף 26 משלו, למרות שספג בתחילת הערב שריקות בוז מאוהדי פילי בעקבות הפוסטים האחרונים שהעלה נגד קהל קבוצתו. בסיום הסנטר דווקא לקח את זה בקלות: "מופתע מזה? קצת, אבל זה בסדר. הערב יכולתי להלהיב אותם שוב. חזר לי הכיף".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים