שתף קטע נבחר

גביע: רונאלדו שוב כבש, 1:1 דרמטי בין יובנטוס ומילאן

חצי הגמר: הפורטוגלי הבקיע בפנדל בתוך תוספת הזמן ונתן לאלופה שער חוץ חשוב לקראת הגומלין בטורינו. אנטה רביץ' הבקיע לרוסונרי. 1:2 לסוסיאדד במשחק הראשון בגביע המלך מול מיראנדס

יובנטוס זכתה במקדמה מצוינת לקראת הגומלין בחצי גמר הגביע האיטלקי כשסיימה ב-1:1 בסן סירו מול מילאן. האלופה נהנתה משער שוויון של כריסטיאנו רונאלדו בתוספת הזמן ותגיע לטורינו במצב רוח מצוין למרות משחק לא טוב שלה.

 

המחצית הראשונה הסתיימה ללא שערים, ובדקה ה-61 אנטה רביץ' הצליח לשלוח כדור לא חזק, אבל מדויק, אל הפינה של ג'אנלואיג'י בופון ולהעלות את מילאן ליתרון.

 

כריסטיאנו רונאלדו (צילום: getty images)
שוב כבש. כריסטיאנו רונאלדו(צילום: getty images)

כריסטיאנו רונאלדו (צילום: AFP)
רגע המחלוקת ונגיעת היד של קלאבריה(צילום: AFP)

 

תאקל חריף של תיאו הרננדס השאיר את המארחת בעשרה שחקנים, לאחר שהמגן קיבל כרטיס צהוב שני והורחק – ויובה העלתה הילוך ולחצה כדי להשיג את השוויון.

 

זה לא ממש הלך, אבל ניסיון מספרת וירטואוזי של רונאלדו, שהכל הולך לו בחודשים האחרונים, פגע בידו דוידה קלאבריה והשופט הצביע על הנקודה הלבנה. הפורטוגלי כאמור לקח אחריות והמשיך ברצף המטורף שלו.

 

סוסיאדד מתקרבת לגמר

בחצי גמר גביע המלך ניצחה ריאל סוסיאדד במשחק הראשון את הפתעת המפעל, מיראנדס מהליגה השנייה, 1:2. מיקאל אויארסבאל העלה את הבאסקים ליתרון בדקה התשיעית אחרי שדייק מהנקודה הלבנה. מתיאוס איאס (39), במבצע אישי יפה, השווה ל-1:1, אבל המילה האחרונה הייתה של מרטין אודגור שסידר לסוסיאדד את הניצחון החשוב בדקה ה-42.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: AFP
כריסטיאנו רונאלדו
צילום: AFP
מומלצים