שתף קטע נבחר

אחרי 47 שנה: טבעת שאבדה בארה"ב נמצאה ביער בפינלנד

ב-1973 איבדה דברה את הטבעת של שון, שלימים יהיה בעלה. אחרי 47 שנה פועל בפינלנד מצא את הטבעת קבורה ביער ושלח אותה לאמריקה. דברה, שבעלה הלך לעולמו ב-2017, פרצה בבכי: "יש אנשים טובים בעולם"

טבעת שאבדה במדינת מיין בארה"ב ב-1973 נמצאה 47 שנים לאחר מכן - ביער בפינלנד.

 

עוד סיפורים מהעולם בעמוד הפייסבוק של דסק החוץ

 

דברה מק'קנה, בת 63, איבדה את הטבעת בפורטלנד כשהייתה תלמידת תיכון. במרוצת השנים היא הספיקה לשכוח ממנה, עד שפועל ביער בפינלנד מצא את הטבעת קבורה בעומק 20 ס"מ באדמה. הוא מצא אותה כשהשתמש בגלאי מתכות, בעיירה קארינה בדרום מערב פינלנד.  

ארה
 

הטבעת הייתה של שון, בעלה המנוח של מק'קנה, שיצא איתה כשהשניים היו בתיכון. הזוג היה נשוי במשך 40 שנה, עד ששון מת ב-2017 בתום מאבק של שש שנים במחלת הסרטן. שון, שהיה מבוגר מדברה, העניק לה את הטבעת לפני שהתחיל ללמוד בקולג'. היא שכחה אותה בחנות והטבעת אבדה.

 

הפועל שמצא את הטבעת הבחין בכיתוב שיש עליה, "SM, תיכון מורס, 1973", ויצר קשר עם המוסד האמריקני. בשיחה התברר שמדובר בטבעת של שון (SM: ראשי התיבות של שמו. 1973: השנה שבה סיים את התיכון). הטבעת נשלחה לדברה בדואר.

 

בשבוע שעבר דברה קיבלה את הטבעת ופרצה בבכי. "מאוד מרגש שבעולם שלילי שכזה יש אנשים הגונים שעושים מעשה. יש אנשים טובים בעולם. אנחנו צריכים יותר אנשים כאלה", אמרה נרגשת.

 

דברה אמרה ששון נסע לפינלנד בתחילת שנות התשעים, כעשרים שנה אחרי שהטבעת הלכה לאיבוד, ולא שהה באזור שבו נמצאה הטבעת.

 

 


פורסם לראשונה 17/02/2020 23:08

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים