שתף קטע נבחר

צילום:  AFP, EPA

חברת "קתאי פסיפיק" עוצרת את הנסיעות בקו ת"א-הונג קונג

בעקבות המגבלות של משרד הבריאות נגד התפרצות נגיף הקורונה, חברת התעופה הודיעה על ביטול כל הטיסות בחודש הקרוב. החברה הודיעה כי תסייע לנוסעים למצוא סידורים חלופיים

חברת התעופה "קתאי פסיפיק" הודיעה היום (רביעי) על השהיית טיסות הנוסעים הסדירות בקו בין תל אביב להונג קונג עד ל-28 במרץ, בשל בהלת הקורונה.

 

התפרצות הקורונה - סיקור נרחב  ב-ynet:

הסינים סגורים בבית, האינטרנט בטירוף קניות

נתניהו: "נמשיך בהיערכות יתר"

החל הפינוי מספינת הקורונה

מניין המתים חצה את קו האלפיים

ארכיון קתאי פסיפיק  (צילום: AP)
דיילים במטוס של קתאי פסיפיק(צילום: AP)
 

 

 

החברה מסרה כי היא נאלצת לבטל את הטיסות בקו, "בשל ההנחיות האחרונות של משרד הבריאות הישראלי, המחייבות ישראלים לשהות בהסגר לאחר חזרתם מהונג קונג, ומונעת את כניסתם של תושבי הונג קונג לארץ, כמו גם הגבלות הכניסה לאזרחים זרים שביקרו במדינות אחרות באסיה" הטיסות יופסקו מיום שני הקרוב.

 

בחברה ציינו כי ידאגו לסייע לנוסעים שהושפעו מביטול הטיסות במציאת סידורים מתאימים. "קטאי פסיפיק מאמינה בקו התעופה בין ישראל להונג קונג ובתרומתו לחשיבות היחסים בין ישראל והונג קונג ותשמח לחזור לטוס לישראל כאשר יוסרו מגבלות התנועה", ציינה החברה בהודעתה.

 

בחברה ייחסו את ההחלטה למדיניות משרד הבריאות לגבי כניסת נוסעים אל תוך ישראל. לפי ההנחיות, ישראל אוסרת את הכניסה לתחומיה לכל הזרים ששהו בשבועיים האחרונים בסין, תאילנד, מקאו, סינגפור והונג קונג. ישראלים ששהו במדינות הללו נדרשים עם שובם לשהות בבידוד ביתי למשך 14 יום.

 

התפרצות הקורונה גורמת קשיים רבים לחברות התעופה ברחבי העולם. חברת אל על השהתה זמנית את טיסותיה לבייג'ינג ולהונג קונג, והודיעה שלשום כי היא גם שוקלת את פעילותה בקו לתאילנד. בחברה שוקלים בוחנים בין היתר לבטל זמנית את הקו לתאילנד במקרה שהביקוש יירד משמעותית, עד שהמצב יתייצב, אך לפי שעה הטיסות נמשכות כסדרן. בשבוע שעבר דיווחה החברה כי ביטול הטיסות בעקבות המגפה בסין צפוי להוביל לירידה של 30 מיליון דולר בהכנסות.

 

הלילה דווח על מקרה מוות שני מנגיף הקורונה בהונג קונג. בסך הכל עומד מניין הנספים מהנגיף על 2,004 בסין, ועוד שישה מחוץ לה. ביממה שעברה עלה מניין המתים ב-136 בני אדם. רובם המוחלט של מקרי המוות האחרונים, 132, התרחשו במחוז חוביי, שבבירתו ווהאן התפרץ הנגיף. ביממה החולפת התגלו גם 1,749 בני אדם נוספים שנדבקו בנגיף, מה שמעלה את מספר הנדבקים הכולל בסין ל-74,185.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: דני שדה
מטוס של חברת קתאי פסיפיק
צילום: דני שדה
מומלצים