37 שנים לאחר שהופסק ייצור ה-504, הטנדר המיתולוגי של פיז'ו, אשר החליף כמובן את ה-404 הבלתי נשכח, חושפת פיז'ו טנדר חדש ומודרני. הלנד טרק ייוצר בסין וישווק באפריקה ובאמריקה הלטינית, כנראה ללא כוונה לשווקו באירופה למרות הצהרות הסינים על תקינה רב-יבשתית.

כבסיס משמש הטנדר של צ'אנגן הסינית שהוצג לפני ימים ספורים ומכונה קייסן F70, לעומת הטנדר הקודם של פיז'ו שהתבסס על ניסאן ווינר. כמקובל בקטגוריה הוא עושה שימוש בשלדת סולם עם מיתלי עצמות עצה כפולות וקפיצי סליל מלפנים, סרן חי ומתלי עלים מאחור, במרכב חד קבינה או קבינה כפולה.

בהשוואה לטויוטה היילקס למשל הוא בעל אורך זהה (533 ס"מ), רחב ב-11 ס"מ (196.5 ס"מ) ובעל בסיס גלגלים גדול ב-95 ס"מ (318 ס"מ). גם הארגז ארוך ב-10.5 ס"מ (163 ס"מ) מאפשר בכך נשיאת צמד פלטות אירופאיות. כושר העמסה עומד על 1.2 טון (400 ק"ג יותר מטויוטה) ויכולת הגרירה עומדת על 3 טון.
העיצוב החיצוני כולל את יחידות התאורה והסבכה המוכרים של פיז'ו המשתלבים כאן היטב. גרסת הבסיס כוללת פגושים שחורים, חישוקי ברזל ואפשרות לפתיחה של דלת הארגז עד הסוף כלפי מטה. תא הנוסעים שלה מאפשר מושב קדמי נוסף בין צמד המושבים הקדמיים, באופן ייחודי בקטגוריה ובדומה למקובל בטנדרים אמריקאים גדולים משמעותית, כך שניתן להסיע חמישה נוסעים מלבד הנהג.
הגרסה הבכירה מוסיפה חישוקים קלים וצמד פסי גגון לעיצוב החיצוני בעוד שבתא הנוסעים ההגה הקטן בעל שתי צעלות המוכר של היצרנית, צג נתונים גדול בלוח המחוונים ומסך מגע ענק ("10) הכולל מצלמות הקיפיות לסיוע בנהיגת שטח.
הוא יוצע עם מנוע טורבו-בנזין בנפח 2.4 ליטר המפיק 210 כ"ס או טורבו-דיזל בנפח 1.9 ליטר עם 150 כ"ס. שני המנועיםן משודכים לתיבת שישה הילוכים ידנית בעוד הבנזין יוצע גם עם תיבה אוטומטית עם מספר יחסים זהה. ההנעה אחורית או כפולה כאופציה עם הילוך כוח קצר (2.7) ונעילת דיפרנציאל אחורית. מרווח הגחון נע בין 21.4 ס"מ לגרסת הבסיס (חישוקי "16) עד 23.5 ס"מ לגרסאות הבכירות ("17 או "18) וגם זוויות הגישה-נטישה טובות (26-30 מעלות בהתאמה).