שתף קטע נבחר

גדי ברומר: "התאכזבתי ממכבי ת"א"

בלם העבר רצה לקבל זוג כרטיסים לדרבי ונענה בסירוב: "לא ציפיתי לתשובה כזו". ממכבי ת"א נמסר: "נציג המועדון שוחח עם גדי בשנית והובהר לו כי זוג כרטיסים למשחק ימתינו לו ולאחיו אלון"

בלם העבר של מכבי תל אביב, גדי ברומר, כתב היום (חמישי) בדף הפייסבוק שלו  כי המועדון סירב להקצות לו זוג כרטיסים לדרבי שייערך ביום שני הקרוב. לדבריו, הנציג ממכבי ת"א אמר לו: "תקבל גג כרטיס אחד".

 

"הרגשתי אי נעימות מהתשובה של מכבי תל אביב, אני לא בא להתנגח בהם", אמר ברומר ל-ynet, "הבעיה היא בתרבות הספורט שלנו שיש חוסר כבוד לשחקני עבר, וזה לא רק במכבי תל אביב.  לא ציפיתי לתשובה כזאת. אני מניח שאותו בחור ענה לי את התשובה הזאת כי הרבה מבקשים ממנו. אני לא רוצה לפגוע במועדון שגדלתי בו".

 

הפוסט של ברומר (צילום מסך)
הפוסט של ברומר(צילום מסך)

 

 

ממכבי תל אביב נמסר בתגובה: "מתוך כבוד והערכה לתרומתם של שחקני העבר, מועדון הכדורגל מכבי ת"א מעניק כרטיס לכל שחקן עבר. כך אנו נוהגים כבר שנים עם כל שחקני העבר לרבות אלה שביקשו כרטיסים ויגיעו לדרבי בנוסף לאלה אשר הוזמנו במיוחד על ידי המועדון לטקס הוקרה שיערך לפני המשחק. גדי ברומר פנה למועדון בבקשה לקבל זוג כרטיסים למשחק הדרבי הקרוב ונענה כי יוכל לקבל כרטיס אחד עבורו כנהוג. גדי לא ציין כי הכרטיס הנוסף מיועד לאחיו, אלון. אנו מצרים על תחושת אי הנוחות שנגרמה לגדי כתוצאה מאי ההבנה. נציג המועדון שוחח עם גדי בשנית והובהר לו כי זוג כרטיסים למשחק ימתינו לו ולאחיו".

 

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אורן אהרוני
גדי ברומר
צילום: אורן אהרוני
מומלצים