שתף קטע נבחר

חוגג יפחית השקעתו בבית"ר: תקציב הבסיס 35 מיליון שקל בלבד

הבעלים החליט למתן את השקעתו במועדון, האוהדים יוכלו להגדיל את התקציב אם יירתמו לתוכנית שיציג בחמישי בארנה. מחמאות לעידן ורד על הצמד ב-1:4 על חדרה. היכן תארח הקבוצה את שני משחקי הרדיוס שלה בליגה ובגביע?

במידה ו"תוכנית חוגג", שתוצג השבוע בארנה בירושלים אחרי שנחשפה ב"ידיעות אחרונות", לא תקרום עור וגידים עד לתום העונה, הבעלים צפוי להעמיד תקציב בסיס של 35 מיליון שקלים בלבד בעונה הבאה, כך טענו גורמים בבית"ר ירושלים לאור פגישות שנערכו לאחרונה במועדון.

 

לטבלת ליגת העל

 

אחת ההחלטות שכבר התקבלה במסגרת התוכנית היא הפסקת ההשקעה הפרטית של הבעלים בסך 40 מיליון שקלים בכל אחת משתי העונות הבאות, ולכן התקציב יושפע ישירות מהירתמות האוהדים, אחרת יהיה צורך בקיצוץ משמעותי. לצורך העניין, העונה תקציב המועדון עמד על 80 מיליון שקלים.

 

משה חוגג (צילום: עוז מועלם)
חוגג. ישכנע את האוהדים?(צילום: עוז מועלם)

 

בבית"ר הבהירו כי ייתנו כשלושה חודשים על מנת לנסות לקבל אינדיקציה להתגייסות של האוהדים, וניסו לשדר אופטימיות לגבי המשך עתידו של חוגג במועדון, למרות שנראה כי ההחלטה הבסיסית להפחית בהשקעה עלולה לבשר על שינוי דרך מבחינתו. "אם אוהדי בית"ר רוצים קבוצה שתרוץ לתארים, שיתחילו לעזור לחוגג", אמרו בסביבת הבעלים.

 

חוגג בכל מקרה מתכוון להציג בחמישי הקרוב בפני האוהדים את התוכנית, ובעיקר את ההטבות הנלוות שלטענת אנשי בית"ר לא היו כאלה בכדורגל הישראלי למי שיחליטו להשקיע, כולל הבטחה לאירועים מושקעים במסגרת המשחקים בטדי. חוגג מאוכזב מהתגייסות האוהדים עד כה - 9,000 מינויים וסך ההכנסות הנמוך ביותר מבין הקבוצות הגדולות - 32 מיליון שקל בלבד, בזמן שעל פי סקרים שהזמין הבעלים, לקבוצה יש פוטנציאל של 400 אלף אוהדים. אתמול, למשחק במושבה מול חדרה (1:4) הגיעו רק 3,000 אוהדים. לאירוע בחמישי נמכרו כ-1,500 כרטיסים נכון לעכשיו.

 

אוהדי בית
אוהדי בית"ר. מאכזבים את הבעלים(צילום: עוז מועלם)

 

"ורד זה הרכש הכי חשוב שלנו בינואר"

לפחות ל-90 דקות, בבית"ר שמו אמש (שבת) את חוסר הוודאות לקראת העונה הבאה, וסיפקו הצגה מול חדרה. מי שהלהיב הוא הקפטן עידן ורד, שחזר לשחק אחרי תקופה ארוכה וכבש לראשונה אחרי כמעט שנה. "ורד זה הרכש הכי חשוב שלנו בינואר", אמרו שחקנים בבית"ר. "עם כל הכבוד להגעה של אלירן עטר וחנן ממן, הוא הקפטן, הוא בית"ר והוא שחקן איכותי". המאמן רוני לוי הסביר: "ורד שחקן איכותי, המנהיג ואחת הנשמות של בית"ר, חיכיתי לו מתחילת העונה".

 

ורד רץ בסיום לאוהדים וזרק לעברם את החולצה. "עברתי שנה קשה, עברתי פציעה הזויה שכולם אמרו שלא אחזור ממנה. אני אדם אופטימי מטבעי, עבדתי שעות על גבי שעות על עצמי ועל הגוף שלי. אמרתי לאשתי שאני חוזר ולא כדי לסמן 'וי', אלא לחזור טוב. אני שמח שזה כבר בא לידי ביטוי", הסביר ורד, שהבקיע צמד.

 

עידן ורד (צילום: ראובן שוורץ)
ורד. בית"ר הייתה צריכה אותו(צילום: ראובן שוורץ)

 

זה היה המשחק השישי בלבד העונה של ורד שנכנס לשחק כמחליף. "אנחנו עושים עונה טובה ביחס לעונה שעברה, וביחס לזה שמיכאל אוחנה פצוע, פתאום גדי קינדה הלך בינואר, ואני הייתי פצוע לתקופה ארוכה. אנחנו עושים עונה חבל על הזמן. יש לנו תואר אחד ביד (גביע טוטו), ואני גאה בצוות המקצועי ובבעלים. אני מכיר את אלירן עטר מגיל 13, והיה לי חלום שנהיה ביחד. הוא השחקן הטוב בארץ".

 

בית"ר מאמינה כי שחקנים כמו אור זהבי, דן איינבינדר ולוי גרסיה הפצועים יחזרו לשחק לקראת הפלייאוף העליון. במועדון יצטרכו לקבל החלטה לגבי מיקום ריצוי עונשי הרדיוס שקיבלה במשחק הליגה הקרוב נגד אשדוד ובגביע מול מכבי פ"ת, כשישנה התלבטות בין אצטדיון טרנר למושבה.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים