שתף קטע נבחר

מחשב מסלול מחדש: כך נפל מיזם האוהדים של חוגג

קבוצות מיקוד, כרטיסים בחמישה שקלים והנחות ברשתות שיווק לא שיכנעו את האוהדים לקנות מניות. בשיחות הסגורות של הבעלים עם חלק מהקהל, מתברר עד כמה הוא לקח את זה ללב: "לא יכול להשקיע לבדי את הסכומים הגבוהים שהוצאתי בשנתיים האחרונות"

מהפכת השותפים של משה חוגג בבית"ר ירושלים תצטרך לחכות. הבעלים הודיע כי האירוע להצגת התוכנית בוטל, מאחר שהייתה היענות נמוכה מצד האוהדים. "התוכנית תחזור למגירה", כתב בפייסבוק והחליט לחשב מסלול מחדש.

 

התוכנית שנחשפה ב"ידיעות אחרונות" מתבססת על המודל הגרמני, לפיו אוהדי בית"ר יחזיקו ב-50 אחוזי בעלות פלוס מניה אחת ויהיו מעורבים בניהול. הצגת התוכנית תוכננה ליום חמישי בארנה, אבל רק 800 אוהדים רכשו כרטיסים (לצד 400 הזמנות) וחוגג החליט לבטל.

 

בית
"צריך את הקהל של בית"ר איתי". חוגג(צילום: עוז מועלם)

 

כעת מתברר שחוגג הציג לקבוצות מיקוד, שבהן אוהדים ותיקים וראשי לה-פמיליה, שנפגשו איתו במשרדו בת"א, את מתווה התוכנית לפיו אוהדי בית"ר ירכשו מניה לעונה בסך של 500 שקל ויחדשו אותה מדי שנה. המניה הייתה אמורה לאפשר לבעליה רכישת כרטיס למשחק בחמישה שקלים בלבד, וחוגג הבטיח גם כרטיס מועדון משודרג שיקנה הנחות בחנויות ורשתות שיווק.

 

"תקנו מניות, ותקבלו גם החלטות לגבי שבת"

"החזון שלי הוא ש-100 אלף אוהדים ירכשו מניות, כשבשלב הראשוני אני רוצה 50 אלף אוהדים", אמר חוגג לנציגי האוהדים שנפגשו איתו, ואלו ניסו לברר כיצד יוחלט מי ייכנס לטדי אם אכן יהיו 50 אלף בעלי מניות. חלקם הסבירו לבעלים: "אנחנו מכירים את אוהדי בית"ר, הם מגיעים לרכוש כרטיסים בקופה רק כדי לחסוך עמלות. נראה לך שיהיו כאלו כמויות של אוהדים?"

 

שער "ידיעות אחרונות" עם החשיפה על תכנית חוגג
שער "ידיעות אחרונות" עם החשיפה על תכנית חוגג

 

חוגג המשיך והסביר לאוהדים: "תחשבו שאם יהיו 100 אלף מחזיקי מניות, זה ייתן הכנסה של 50 מיליון שקל רק מכם, ואז אתם לא מבינים מה יקרה פה. יהיו פה סופרסטארים ענקיים. רק תצביעו על שם והוא יהיה פה".

 

חוגג לא ויתר והראה לאוהדים מצגת לפיה לבית"ר יש את הקהל הגדול בארץ, ולמרות זאת "יש לנו רק 9,000 מנויים". האוהדים הסבירו שהקהל מפוזר בארץ ואין משחקים בשבתות, וחוגג ענה בשיחות סגורות איתם: "תקנו מניות, ותקבלו גם החלטות לגבי שבת. אני צריך את הקהל איתי, אני לא יכול לבד ולא מתכוון להשקיע את הסכומים שהוצאתי בשנתיים האלו".

 

אוהדי בית
לא הייתה היענות מצידם. אוהדי בית"ר(צילום: ראובן שוורץ)

 

חוגג הוסיף באותן שיחות סגורות: "יש לי פנטזיות לגבי הרבה דברים, אבל אני צריך את הקהל של בית"ר איתי".

 

המטרה של חוגג היתה להציג את התוכנית בפני אוהדי בית"ר באירוע מושקע, אולם בשל היענות מביכה, ביטל שלושה ימים לפניו את האירוע. חוגג הכניס את התוכנית למגירה ואחרי שהצליח במלחמה עם הגזענות או בשבירת שיא המנויים אחרי עונה כושלת, הוא יצטרך לעשות התאמות לקראת העונה הבאה.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים