שתף קטע נבחר

כדורמים: גוש זבולון ויקנעם מחזיקי גביע המדינה

גוש זבולון זכו בתואר אצל הגברים עם 12:13 על אס"א ת"א. יקנעם עשתה את העבודה אצל הנשים עם ניצחון בפנדלים על הפועל פ"ת

זכייה חמישית להפועל גוש זבולון (גברים) והפועל יקנעם (נשים) בגביע המדינה, לעיני יותר מ-1,000 צופים בווינגייט.

 

חשמל היה באוויר כשיקנעם, האלופה המכהנת בנשים, מחקה פיגור של 4 שערים מול סגנית האלופה ומחזיקת הגביע הפועל פתח תקווה, עם שער שוויון של מאי רגב בת ה-18, ארבע שניות מהסיום שקבע 13:13.

 

הפועל יקנעם (צילום: גלעד קוולרצ'יק)
שחקניות יקנעם עם הגביע(צילום: גלעד קוולרצ'יק)

הפועל יקנעם (צילום: גלעד קוולרצ'יק)
שמחת המנצחות(צילום: גלעד קוולרצ'יק)

בדיוק כמו בגמר 2019 הלכו הקבוצות לפנדלים אלא שהפעם היתה ידה של יקנעם על העליונה והיא ניצחה 16:17 (3:4 בפנדלים) עם שער ניצחון של דר מנקרמן בת ה-16.

 

קפטנית יקנעם, שונית סטרוגו, סיימה את המשחק כמצטיינת עם 6 שערים: "הוכחנו שהכל בראש והאמנו גם כשהיינו בפיגור". בן זוגה, המאמן מילוש ברדיץ הסרבי: "אני שמח בשביל הצעירות שלנו ובשביל שונית הוותיקה על כך שהן הוכיחו כי יקנעם היא הקבוצה הטובה בישראל".

 

עוד כבשו ליקנעם: טל 4, רגב, מנקרמן ופליקס 2 כ"א, פרקש 1. לפ"ת: בוגצ'נקו 6, שקד 4, נוי ולוי 2 כ"א, פוטוריאן וססובר 1 כ"א.

 

הפועל גוש זבולון (צילום: גלעד קוולרצ'יק)
הפועל גוש זבולון בטירוף(צילום: גלעד קוולרצ'יק)

 

גם גמר הגברים היה צמוד, אבל אס"א ת"א לא הצליחה להשוות בשניות הסיום וגוש זבולון ניצחה 12:13. ג'רמי דייבי היה המצטיין עם 4 שערים: "דבקנו בתכנית המשחק של המאמן מתחילת המשחק וניצחנו בכל קרבות ההגנה. אני מקדיש את הניצחון לקהילה הנהדרת של גוש זבולון והקיבוץ הנהדר בו אני גר, רמת יוחנן".

 

עוד כבשו לזבולון: גרוס וקלרפלד 3 כא, חיימוביץ 2, הדר 1. לת"א: קולודני 5, קרן וגולדשמידט 2 כ"א, פולצ'ק, נודלמן ואבניר 1 כ"א.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: גלעד קוולרצ'יק
הפועל גוש זבולון
צילום: גלעד קוולרצ'יק
מומלצים