שתף קטע נבחר

קלינגר: "כבר הוכחנו שאנחנו יודעים להתאושש"

מאמן הפועל ת"א דיבר לפני המשחק בשבת מול הפועל חדרה שיקבע מי תעלה לפלייאוף העליון והתייחס ל-3:0 בדרבי: "ההפסד היה כואב אבל מאחורינו". אבו פאני: "הלחץ על הפועל ת"א"

הפועל ת"א תארח בשבת (19:50) את הפועל חדרה למפגש ישיר על המקום הפלייאוף. לפני כן, דיבר ניר קלינגר, במסיבת העיתונאים שערכה הפועל ת"א. 

 

לטבלת ליגת העל

 

המאמן דיבר כמובן על התחושות אחרי התבוסה בדרבי: "לקחנו את הדברים הטובים ותיקנו את השגיאות. עכשיו מתסכלים קדימה. אכזבנו את האוהדים ותחושת ההפסד במשחק היוקרתי הייתה כואבת, אבל זה מאחורינו".

 

קלינגר על הקווים (צילום: עוז מועלם)
קלינגר. מאמין בקבוצה שלו(צילום: עוז מועלם)

 

קלינגר הוסיף: "אנחנו יודעים בדיוק מי אנחנו ומה אנחנו יכולים לייצר. השחקנים מגיבים טוב בדרך כלל לתוכנית המשחק. לפעמים זה משתבש כמו מול מכבי ת"א ולפעמים עובד כמו נגד בית"ר. כבר הוכחנו שאנחנו יודעים להתאושש מהר - וזה מה שאני מצפה מהשחקנים גם הפעם". אמן האדומים פנה לקהל: "אם רוצים לעשות את העבודה צריך לעבוד ולא לדבר. צריכים להיות מחויבים לקהל ואני מבקש מהם להגיע לתמוך בנו בשבת. נעשה הכל כדי להחזיר להם למגרש".

 

איעד אבו עביד דיבר גם הוא: "קיבלנו סטירה בדרבי, אבל ידענו לקום מזה. כואב להפסיד בדרבי, אבל יש לנו הזדמנות לתקן במשחק הבא".

 

אבו פאני: "בסוף זה תלוי בנו"

בידיעה שרק ניצחון מול הפועל ת"א ביום שבת (19:50) יעלה אותה לפלייאוף העליון, הפועל חדרה ממשיכה בהכנות למשחק המסקרן באצטדיון בלומפילד. "זה קרב ישיר על הפלייאוף העליון והמטרה שלנו היא להיות שם", הצהיר מוחמד אבו פאני. "נגיע בכל הכוח כדי לנצח את הפועל ת"א. אני חושב שהלחץ עליהם, אבל גם עלינו יש קצת לחץ. אנחנו רוצים לעשות את העבודה, בסוף זה תלוי בנו".

 

אבו פאני מול דגני (צילום: אורן אהרוני)
אבו פאני מול דגני במפגש הקודם. "הלחץ עליהם"(צילום: אורן אהרוני)

 

הקשר המשיך: "זה משחק על עונה שלמה וכולנו נבוא בשיא המוטיבציה. אני חושב שהמשחק נגד בית"ר (4:1) השפיע עלינו, אבל אנחנו מנסים לשים אותו בצד. המשחק הקרוב זה המשחק שיכריע את כל העונה. כמובן שזה יהיה הישג מאוד גדול ותהיה מתנה גדולה עבור כל השחקנים להגיע לפלייאוף העליון. הרבה יותר כיף להפתיע כשלא מצפים ממך".

 

בחדרה מקווים שאוהדים רבים יגיעו על מנת לעודד ולדחוף את השחקנים כאשר לצורך זה נערך מסע איסוף תרומות במטרה לרכוש אביזרי עידוד ולהתמודד מול הקהל הגדול של היריבה מת"א: "אנחנו מקווים שהקהל יגיע בהמוניו כי הוא חשוב לנו. המשחק הזה חשוב עבור המועדון וחשוב עבור העיר חדרה, נקווה לראות כמה שיותר אוהדים", אמר אבו פאני.


פורסם לראשונה 27/02/2020 10:24

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ראובן שוורץ
ניר קלינגר
צילום: ראובן שוורץ
מומלצים