שתף קטע נבחר

אל תדחו, תתמודדו: הורוסקופ חודש מרס

חודש מרס, המסמל את תחילתו של האביב עם הפריחה הצבעונית והשמש המחממת, מביא עמו גם תזוזה של כוכבים שמשפיעה על חיי כולנו, קראו את ההורוסקופ האישי שלכם לחודש זה

גם אם קשה לכם, נסו להתמודד עם המצב (צילום: shutterstock) (צילום: shutterstock)
גם אם קשה לכם, נסו להתמודד עם המצב(צילום: shutterstock)
 

מזל טלה

בתקופה זו אתם מצליחים להשפיע על אנשים רבים בזכות היעילות והכישרון הטבעי שאתם מגלים. פירות המאמץ יתבטאו גם בהצלחות בתחום החברתי. זאת ללא ספק העונה המתאימה לרומנטיקה עבורכם. אם אינכם נמצאים בקשר זוגי, זה הזמן לעשות ניסיון רציני למצוא בן/ת זוג מתאימים. גלו ערנות, זה יכול להימצא קרוב יותר ממה שאתם חושבים.

 

כספים ועסקים: צפויות אנרגיות טובות עבור עסקים המבוססים על עובדות יבשות ונתונים קרים, מבלי לערב בהם רגשות: במצב מעין זה אסור לקבל החלטות הנובעות מאגו נפוח או אמוציונאלי. צפוי לכם הישג כביר אם תשכילו לראות את התמונה כולה, מבלי להתמקד בפרטים קטנוניים.

 

מזל שור

זהו חודש שמתחיל בצורה דיסהרמונית: צפויים חיכוכים עם עמיתים וגם עם בני משפחה. זה הזמן להתחיל לוותר למרות שזה לא קל. המאמץ שווה את השקט הנפשי שלכם אם רק תוכלו להפנים את העובדות.

 

בתחילת החודש אתם מתלהבים מאדם במזל מים. סימנים המעידים על תחילתה של ידידות חדשה מופיעים לאט אבל בטוח. שימו לב: הזדמנות לבסס ולמסד קשר אינטימי תעלה על הפרק בקרוב.

 

האנרגיות שלכם מקבלות חיזוק החל מ-17 בחודש - זה זמן טוב לקבלת החלטות משמעותיות לטווח הרחוק, אל תתירו לדאגות ולהרהורים שליליים לעמוד בדרככם. טובות שתי ציפורים על העץ, מאשר אחת ביד. יש לכם יכולת מדהימה לשרוד ולהתחדש, אל תחששו מפני שינויים.

 

מזל תאומים

בחודש הקרוב כוכב מרקורי שליטכם האסטרולוגי, גורם לדברים להתנהל בכבדות כלשהי: שוב אתם נוכחים לדעת שעליכם לסמוך הרבה יותר על האינטואיציה ותחושות הבטן שלכם בכל מה שנוגע לחיי החברה.

 

בעבודה מישהו שמנסה להתקרב אליכם אינו מסתיר מידע אך לא מדייק באינפורמציה שמגיעה אליכם. לא פלא שאתם חשים מעט מאוימים לנוכח התחושה הפנימית המעורפלת שמשפיעה, איך לא? על מצב הרוח.

 

בתחום האהבה: השמש מדרבנת אתכם להציע הצעות רומנטיות ולהיות הראשונים ביוזמות אהבה: אין טעם להרהר ב"מה יקרה אם", אלא פשוט להסתער על היעד. הירח מבשר טובות לנשואים שביניכם, כמו גם לאלה החולמים על הרחבת המשפחה.

 

מזל סרטן

זה הזמן להפיק תועלת מהאנרגיות הנפלאות אשר כוכב ונוס (כוכב האהבה) משגר אל הירח השולט בכם. יש מי שמעביר עליכם ביקורת- במקום להיעלב חשוב שתלמדו להפיק לקחים ולשפר ביצועים. בסך הכול אתם מקובלים בכול מקום אליו אתם מגיעים. העובדה שאינכם מצליחים להתחבר לכולם אינה סיבה להרגיש מבודדים או מובסים. אין צורך להתאמץ לרצות את כול העולם.

 

החל מ-21 בחודש נראה כי יהיה עליכם להחליט לגביי העתיד גם בתחומים מקצועיים וגם בתחומים חברתיים. אל תהיו פזיזים ומוטב שלא תקבלו החלטות מתוך לחץ אלא תוך שיקול דעת נבון. במידת הצורך, התייעצו עם חברים.

 

מזל אריה

זה הזמן להפיק תועלת מהאנרגיות הנפלאות שכוכב ונוס (כוכב האהבה) משגר אל הירח השולט בכם. יש מי שמעביר עליכם ביקורת- במקום להיעלב חשוב שתלמדו להפיק לקחים ולשפר ביצועים. בסך הכול אתם מקובלים בכול מקום אליו אתם מגיעים. העובדה שאינכם מצליחים להתחבר לכולם אינה סיבה להרגיש מבודדים או מובסים. אין צורך להתאמץ לרצות את כול העולם.

 

בחציו השני של החודש אתם מתחילים תהליך של שינוי, מה שגורם לכם להרגיש תחושות של חוסר בטחון פנימי. במקום לשתף במה שעובר עליכם אתם מבצעים תרגיל הסחה ומתרחקים רגשית דווקא מהאנשים שיכולים לעזור לכם הכי הרבה אם רק תבקשו. כדאי להתגבר על הדחפים הפנימיים ההרסניים וליצור הזדמנות להתקרבות לבן/ת הזוג.

 

מזל בתולה

כוכב אוראנוס מציף אתכם באנרגיות מהסוג ההפזיז והאימפולסיבי: גלו קצת סבלנות ותראו איך הכול סביבכם משתפר. מצבי הרוח הבלתי יציבים שלכם לא תורמים לכם 'בריאות' בלשון המעטה ובוודאי משפיעים לרעה על הסובבים אתכם.

 

בחיי האהבה: אתם מנסים להרגיע את החשק שלכם לפלרטוטים וריגושים אך חוששים שזה יפגע במצב הקיים. כידוע, אי אפשר לאכול את העוגה ולהשאיר אותה שלמה. תחליטו מה עדיף לכם.

 

לקראת סוף החודש אתם חשים אופטימיות המלווה ברעיונות חדשים ויצירתיים הזוכים להערכה רבה מצד כל הגורמים אך ייתכן שתידרשו לוותר על חלק מהיוזמות שלכם לטובת שמירה על מערכות היחסים המקצועיות שלכם.

 

מזל מאזניים

בחודש הקרוב כוכב נוגה השולט בכם מושפע בין היתר מהמיקום של כוכב כירון: התופעה מכניסה גם אתכם למצבי לחץ (במיוחד בעבודה). אתם מסורים מאוד ונאמנים עד שאתם נפגעים. נסו להגיב בצורה בוגרת ושקולה גם אם נדמה לכם שאתם לגמרי צודקים. יתכן שהמצב אכן כזה אולם תחשבו על המחיר.

 

בתחום המשפחתי: האווירה הנעימה בבית עלולה להיפגע אם לא תקפידו להחזיר את הכול לתלם לפני שהעניינים יתדרדרו באמת. ההרגשה שלכם בעצם תלויה בהחלטה פנימית.

 

בעבודה: בחרו את החברים שלכם בקפידה. מצד שני, הימנעו מוויכוחים מיותרים עם אנשים שעליהם החלטתם ל"וותר". חבל על האנרגיה.

 

מזל עקרב

כוכב נוגה רומז כי הזדמנות לפתרון בעיה משפחתית תגיע מכיוון לא צפוי. עצה טובה שתקבלו מידיד/ה תחולל הבדל משמעותי. למרות זאת, אתם מתלבטים לגבי הצעד הבא. נסו לשמור על רמת איפוק גבוהה ואל תגלו את התוכניות העתידיות שלכם לכול מי שמתייחס אליכם במינימום חיבה.

 

באהבה וזוגיות האנרגיות של כוכב פלוטו יוצרות טיימינג מושלם לחשבון נפש. אתם מנסים לשקם מערכת יחסים שעלתה כבר מזמן על שרטון. לא קל להתמודד עם משקעי העבר, אבל זה אפשרי. אתם בשלים לשינוי מסוג כזה וברור לכם שהגיע הזמן הנכון לבצעו.

 

טיפ החודש: בתחום הכספים, אל תתפתו להאמין לכול מה שאומרים לכם.

 

מזל קשת

יש הרבה התרחשויות חשובות שמשפיעות על הרצון שלכם לחזק קשר רומנטי שהתחיל לאחרונה. מידע שמגיע אליכם עלול לגרום לכם לשינוי מהותי ביחס לנושא זה. שימו לב: גם אתם מעבירים מסרים דו משמעיים, לצד השני, וגורמים לבלבול. הימנעו מצעדים שמתפרשים כפזיזים. אל תנסו לשנות יותר מידי דברים בבת אחת. צעד אחר צעד.

 

נראה שבצעתם רכישות רבות לאחרונה והכוכבים שולחים לכם רמז עבה: שמרו על כספיכם ואל תבזבזו יותר ממה שאתם מכניסים. הימנעו מתקלות שיאלצו אתכם לעשות דברים אינכם רוצים בהם. דרושה התאפקות ויחס אחראי בכול מה שקשור לענייני הבית.

 

מזל גדי

בשבועיים הראשונים של החודש אתם צפויים לחוות חוסר סבלנות כלפי הסביבה. השאירו את חילוקי הדעות העמוקים בעניינים עקרוניים למועד מאוחר יותר.

 

התייחסו בכבוד הראוי לבן/ת הזוג, אולם אתם לא צריכים לצאת מגדרכם. יתכן מאוד שתוכלו להשיג את אותה תוצאה בהשקעה נמוכה יחסית, תוך יצירת רושם שאתם מתאמצים באמת. תקשורת יעילה תביא לשיפור חשוב ואפילו גורלי.

 

כדי להצליח יותר בחודש הקרוב כוכב נפטון רומז לכם: אל תדחו דברים כפי שאתם רגילים לעשות כאשר קשה לכם להתמודד. טפחו את סביבת העבודה שלכם כדי לאפשר לעצמכם פעילות וגישה נוחה יותר.

 

מזל דלי

כוכב יופיטר משגר בתקופה זו של הזנה אנרגיות חושניות הישר אל כוכב אוראנוס השולט בכם: יש לציין שאתם מגלים יכולת שליטה עצמית מופלגת. למרות ההרגשה הטובה, יתכן ותחושו עייפות פיסית ומוטב שלא תתרוצצו יותר מידי. טפלו בעצמכם גם מבחינה רגשית והימנעו מהזנחה גם משום שאתם נראים טוב מתמיד ומקרינים ביטחון עצמי.

 

בעבודה (וגם בלימודים) אתם לוקחים יותר מידי סיכונים לא מחושבים מתוך מגמה להעניש מישהו שאינכם יכולים להתבטא כלפיו בגלוי. הכעס והביקורת הם הנושאים העיקריים שעליכם להתמודד איתם במהלך החודש הקרוב. אם תצליחו להתבונן במה שקורה סביבכם, תבחינו שדווקא עכשיו יש אדם קרוב שזקוק לתמיכתם ולעידודכם. טיפ: עשו מאמץ להתגבר על הצרכים האגואיסטיים שלכם.

 

טיפ החודש: שמרו על בהירות ביחסים.

 

מזל דגים

מיקום השמש ברקיע רומז על צורך לשדרג מעט את המראה החיצוני שלכם. כמו כן, סביבתכם הקרובה בשלה גם כן למתיחת פנים. שינוי שאולי נראה לכם לא משמעותי וחסר חשיבות של ממש, יחולל מהפכה של ממש ביחס הסביבה אליכם. תחושת הרעננות תלווה אתכם ימים אחדים.

 

במהלך החודש הקרוב צפויים שינויים במקום העבודה. יש מישהו שמתייחס אליכם בזלזול ואתם מרגישים חסרי אונים בעניין. הפגינו בטחון והעמידו את מי שיורד עליכם- על מקומו. בטווח הרחוק רק תרוויחו.

 

בתחום המשפחתי אתם צפויים להתמודד עם נושא סנטימנטאלי שיעורר אצלכם הרבה רגשות מעורבים. זה לא יהיה קל לכם אבל אחרי שתבינו מה מקור הדילמה, יהיה ברור לכם מה הדבר הנכון לעשות.

 

מה עוד מספרים הכוכבים על השבוע שלכם, החודש שלכם ובכלל? מסע בין הכוכבים

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: Shutterstock
ההורוסקופ מחכה לכם
צילום: Shutterstock
מומלצים