שתף קטע נבחר

אופואדו סובל מקרע, עלול שלא לשחק עוד העונה

איביץ' דיבר לפני המשחק בשבת (17:15) מול נתניה על מצבו של החלוץ שנפצע בדרבי: "לא יודעים להגדיר עוד כמה זמן ייעדר, אבל לא ישחק בקרוב". על ההתמודדות: "משחק יותר קשה מהדרבי". טננבאום: "עבדתי קשה וחיכיתי להזדמנות"

מכבי תל אביב תנסה לפתוח בשבת (17:15) פער של תשע נקודות ממכבי חיפה, כשתתארח אצל מכבי נתניה למשחק במסגרת מחזור הנעילה של העונה הסדירה. לפני כן, התפנה המאמן ולדימיר איביץ', לדבר במסיבת העיתונאים שערכו הצהובים. הסרבי התייחס למצב הפצועים בקבוצתו: "צ'יקו אופואדו לא ישחק בתקופה הקרובה, אנחנו לא יודעים להגיד כמה זמן הוא ייעדר".


לאיביץ' יש חלופות לחלוץ הפצוע: "אני מאמין בניק בלקמן. הוא שחקן מצוין שכבר היה כובש מצטיין בקדנציה הקודמת שלו במכבי. הוא עובד קשה ותמיד נותן את המקסימום. יכול להיות שגם יונתן כהן או אילון אלמוג ישחקו בחוד".

 

צ'יקו אופואדו  (צילום: עוז מועלם)
אופואדו אחרי השער שכבש בדרבי(צילום: עוז מועלם)

 

על המשחק בשבת, הוסיף איביץ': "תמיד קשה לשחק נגד נתניה, היא אחת היריבות המאתגרות בליגה ויש לה קישור והתקפה ברמה גבוהה. זה שהיא לא עלתה לפלייאוף, יגרום לה לשחק משוחרר וזה פחות טוב עבורנו. זה יהיה משחק יותר קשה מהדרבי וקריית שמונה. השחקנים והמאמן שלהם חיים כדי לנצח את מכבי ת"א".

  

איביץ' נשאל על נושא הקורונה: "כולם צריכים להיות זהירים. נצטרך לדבר על זה ולגבש החלטה. לשחקנים יש ימים חופשיים ואני לא יכול למנוע מהם לעשות מה שהם צריכים לעשות. זאת תהיה החלטת מועדון. יש עדיין זמן עד הפגרה ואני מקווה שהמצב יירגע".

 

איביץ' במסיבת עיתונאים (צילום: ראובן שוורץ)
איביץ'. יש לו חלופות לאופואדו(צילום: ראובן שוורץ)

 

השוער, דניאל טננבאום, שכבש את המקום בין הקורות: "עבדתי קשה באימונים והייתי מוכן לרגע שאקבל הזדמנות. יש לי יחסים מצוינים עם אנדראס יאניוטיס. אם ההגנה לא הייתה טובה ולא היינו מקבלים עזרה מההתקפה, לא הייתי יכול לשמור על שער נקי". על אירועי הדרבי: "נזרקו עליי חפצים כולל מצית. הייתה אווירה מדהימה והאוהדים שלנו היו מדהימים".

 

בנושא אחר, מכבי ת"א הרחיקה ממשחקיה שני אוהדים שנתפסו זורקים חפצים למגרש במשחק מול עירוני קריית שמונה.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: מכבי תל אביב, האתר הרשמי
צ'יקו אופואדו
צילום: מכבי תל אביב, האתר הרשמי
מומלצים