שתף קטע נבחר

הכירו את Bigabid

סטארטאפ השבוע שלנו הוא Bigabid, לקידום קמפיינים דיגיטלים באמצעות בינה מלאכותית. הישראלים שמאחורי הרעיון ענו על השאלון שלנו

תעודת זהות:

מייסדים: עידו רז, ירון נהרי, עמית אטיאס.

שנת הקמה: 2016

שנות עבודה בניו יורק: 5 חודשים

מספר עובדים בניו יורק: 4 עובדים

גיוסים עד היום: 3.5 מליון דולר.

 

Bigabid היא חברת טכנולוגיה אשר נולדה מתוך הבנה שקיים חוסר יעילות בתעשיית הפרסום הדיגיטלי במובייל. בתוך התעשייה של ה Mobile User Acquisition ישנו ערוץ מדיה שנקרא ״בורסות דיגיטליות״, הערוץ הזה מכיל בתוכו כמות מדיה גדולה כמו פייסבוק וגוגל.

 

באותה העת, לא הייתה לאנשי השיווק את הטכנולוגיה הרלוונטית לפעול ביעילות בתוך הערוץ הזה ובעצם הם היום במצב בו הם יורים באפלה וכתוצאה מבזבזים סכומים עצומים או לא משתמשים בערוץ זה. לכן מפספסים שליש מהמשתמשים בעולם. מתוך ידע שערוץ מדיה זה הוא השלישי בגודלו, והמקום שבו המותגים (בעלי אפליקציות) יכולים להגיע להרבה משתמשים רלוונטיים, זיהינו שיש צורך ממשי לייצר יכולת מתקדמת למנהלי השיווק לפעול בתוך הבורסות הדיגיטליות. בעזרת פיתוח טכנולוגיה אשר מנתחת נתונים ויודעת לקבל החלטות בזמן אמת על בסיס אלגוריתמיקה של חיזוי, אנו מאפשרים לבעלי המותגים את היכולת להגדיל את קהל המשתמשים תוך כדי שימור היעילות, עמידה ביעדי החברה והנעת גדילתה בצורה מחושבת

 

 

איך נולד הרעיון?

הכרה והבנה של התעשייה. שלושתנו הגענו מדיסציפלינות שונות בתעשייה והכרנו את ה״כאבים״ והאתגרים הטכנולוגים הקיימים, וההשפעה האדירה שיש להם על התעשייה.

 

דגיגד ()
"הטעויות חשובות לא פחות מההצלחות. ממייסדי החברה

 

מה היו הצעדים הראשונים שהפכו רעיון טוב להקמת סטארט אפ?

כדי לאשש את המחשבות שלנו, התחלנו להיפגש עם מנהלי שיווק של אפליקציות שונות בכדי להבין מה המטרות ומה הקשיים איתם הם מתמודדים בבורסות הדיגיטליות. התמקדנו בערוצי מדיה והכלים השונים שהם משתמשים בהם, כאשר ככל שהתעמקנו יותר הבנו שההזדמנות, הצורך והרצון הם אמתיים. משם הגדרנו את האסטרטגיה ויצאנו לדרך.

 

לו הייתם מתחילים מהתחלה, מה הייתם עושים אחרת?

הדרך לא הייתה מושלמת או קלה, וטוב שכך. אנחנו מאמינים שהדרך שעברנו עזרה לנו להתעצב למקום שבו אנחנו היום והטעויות חשובות לא פחות מההצלחות.

 

דגיגד ()
"צריכים רגליים על הקרקע". ממייסדי החברה

 

מה הייתה נקודת המפנה, המהלך שאחריו החלה נסיקה אמתית?

ההתמקדות שלנו תמיד הייתה על לספק ערך ללקוח, לפני כסף או כל דבר אחר ולכן עבדנו לאט ובצורה מפוקסת. התמקדנו בפיתוח הטכנולוגיה ברמה הגבוהה ביותר מתוך ידיעה שהאנשים בתעשייה זו חוו הרבה וצמאים לפתרון שקוף שיכול לעבוד בהספק גבוה. לאחר שהוכחנו שאכן הטכנולוגיה שפיתחנו פוגעת ביעדים, התחלנו לגדול בצורה הדרגתית ומפוקחת כדי לוודא שאנחנו משמרים את הערכים עליהם הקמנו את החברה – ערך ללקוח. מאותה נקודה אנחנו גדלים בהדרגתיות ועל פי אסטרטגיה מסודרת, ועכשיו הגיע שלב ההתפתחות לארה״ב ולכן נפתח המשרד בניו יורק.

 

למה דווקא ניו יורק?

אנחנו עובדים עם לקוחות מכל העולם והרבה מהם נמצאים בארה״ב. הבנו שאנחנו צריכים רגליים על הקרקע כדי להיות יותר קרובים ללקוחות שלנו ולהתרחב בשוק הקריטי הזה.

 

מתי להערכתכם הטיימינג הנכון להגיע לעיר?

כשיש לך מוצר אמיתי ועובד, ואתה רוצה להתמקד בבניית מנוע הצמיחה של החברה שלך.

 

האם מחפשים עובדים?

כן, יש המון משרות פתוחות, חפשו ב: www.bigabid.com 


פורסם לראשונה 28/02/2020 16:23

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים