שתף קטע נבחר

ב-NBA הודיעו: הליגה מושבתת לחודש לפחות

לאחר השבתת הליגה בשל התפרצות נגיף הקורונה, הקומישנר סילבר הסביר כי הוחלט לבצע הערכת מצב מחודשת תוך 30 יום: "אנחנו לא יודעים מספיק כרגע כדי להיות ספציפיים יותר, אבל זה כנראה מינימום הזמן שיקח". קבוצות לא מתאמנות, הלייקרס אישרה לשחקנים לתאם אימונים אישיים

לאחר התפרצות נגיף הקורונה ב-NBA עם הידבקותם של שחקני יוטה רודי גובר ודונובן מיצ'ל, בליגה הודיעו הלילה כי ההשבתה ככל הנראה תימשך לפחות חודש, שבסופו צפויות להתקיים התייעצויות מחודשות והערכת מצב לגבי המשך העונה - אם יהיה כזה.

 

"אנחנו לא יודעים מספיק כרגע", אמר הקומישנר אדם סילבר כשניסה להסביר את ההחלטה. "לכן אנחנו לא יכולים להיות יותר ספציפיים, אבל רצינו לתת לכל מי שמעורב בליגה הזו איזשהו כיוון. ההערכה הגסה שלנו היא שזה ייקח לפחות 30 יום עד שנוכל לחזור".

 

אדם סילבר (צילום: AFP)
אדם סילבר. "כשיהיה בטוח - נחזור"(צילום: AFP)

 

במכתב שפורסם מאוחר יותר מטעם סילבר עבור האוהדים, הוא התעקש שיש לליגה כל כוונה לחדש את העונה בסופו של דבר, "אם וכאשר זה יהיה בטוח עבור כל מי שמעורב". בנוגע לרוכשי הכרטיסים הבהיר סילבר כי כרטיסים שכבר נרכשו יכובדו כאשר המשחקים יחודשו, ואם המשחקים יבוטלו לגמרי או ישוחקו ללא קהל, הקבוצות ימצאו פיתרון מול האוהדים בדמות קרדיט למשחק עתידי או החזר כספי".

 

אגב, סילבר לא התייעץ רק עם ראשי הקבוצות אלא היה בקשר גם עם נציגי השחקנים, בהם גארד אוקלהומה כריס פול שמשמש כנשיא איגוד השחקנים של הליגה. בנוגע לשגרת האימונים הזמנית, נכון לעכשיו ההחלטה היא ששחקנים יכולים להחליט עבור עצמם האם להגיע להתאמן, אבל לא יתקיימו כרגע אימונים קבוצתיים. הלייקרס הודיעה לשחקנים בישיבת וידאו שהם יכולים לתאם אימוני אחד על אחד במתקנים של המועדון.

 

כריס פול (צילום: AP)
כריס פול. קיבל הסברים מהקומישנר(צילום: AP)

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים