שתף קטע נבחר

שכטר העלה פוסט פוליטי, דאבור וטואטחה תקפו

החלוץ העלה פוסט על רקע שלט החוצות "ממשלה עם המשותפת - אסון לישראל" ותייג את אצילי, כהן, מיכה ושחקנים נוספים. הפוסט נמחק בשל הוראת המועדון. השחקנים מהמגזר השיבו מלחמה: "מתחזה לפוליטיקאי". ההתאחדות: "השיח מעורר חלחלה, ראוי לגלות אחריות"

איתי שכטר עורר היום (שני) סערה כשהעלה פוסט פוליטי באינסטגרם בו הופיע שלט החוצות "ממשלה עם המשותפת - אסון לישראל". זאת על רקע שיתוף הפעולה של מפלגת כחול לבן עם הרשימה המשותפת והטלת הרכבת הממשלה על בני גנץ.

 

החלוץ גם תייג את שחקני הקבוצה עומר אצילי, יונתן כהן, אבי ריקן, דור מיכה, מאור קנדיל, אייל גולסה ואופיר דודזאדה וכן את אלירן עטר ועידן ורד מבית"ר ירושלים. במכבי ת"א הורו לו להוריד את הפוסט באופן מיידי ומסרו כי "המועדון מעוניין להבהיר כי הפוסט אותו פירסם שחקן הקבוצה אינו משקף את עמדת המועדון". 

 

מכבי חיפה מכבי תל אביב (צילום: אורן אהרוני)
עורר סערה. איתי שכטר(צילום: אורן אהרוני)

 

הפוסט של איתי שכטר (צילום מסך)
הפוסט של שכטר(צילום מסך)

 

בקבוצה הוסיפו: "ככל גוף ספורטיבי, אין המועדון נוקט בעמדה פוליטית כלשהי. לשחקני הקבוצה הועברה הנחיה מפורשת שלא לפרסם דברים שיש בהם התייחסות לנושאים פוליטיים".

 

שחקני הפועל באר שבע, לואי טהא ומרואן קבהא, ביקרו את הפוסט של שכטר בסטורי שלהם. טהא כתב: "צריך לבחור מקצוע: או להיות ספורטאי למופת או להיות פוליטיקאי ולהחליף מקצוע", הוסיף אימוג'י של איש מקיא וסיכם: "אין מקום לפוליטיקה בספורט". קבהא כתב: "כוחנו באחדותנו ערבים ויהודים יחד".

 

מונס דאבור וטאלב טואטחה עקצו את שכטר: "מסתבר שמערכת ה-VAR עוד לא הגיעה לאינסטגרם, השחקנים עוד יכולים להתחזות לפוליטיקאים". זה לא הסתיים בזה: חלוץ מכבי ת"א יונתן כהן הגן על שכטר באינסטגרם וכתב: "עדיף שנדבר במגרשים במקום מאחורי מסכים".

 

הפוסט של טואטחה (צילום מסך)
הפוסט של טואטחה(צילום מסך)

 

הסטורי של לואי טהא (צילום מסך)
הסטורי של לואי טהא(צילום מסך)

הסטורי של מרואן קבהא (צילום מסך)
הסטורי של מרואן קבהא(צילום מסך)

 

מההתאחדות לכדורגל נמסר בתגובה: "בכל עת, וביתר שאת בזמן הזה, מוטב ששחקני הכדורגל יתמקדו בדרכים בהן ניתן לאחד, לעודד ולסייע האחד לאחר ולכלל החברה במקום להיות אחראים לפרסומים שמקדמים קיטוב, פילוג ושיח מעורר חלחלה ברשתות החברתיות. ראוי לגלות אחריות חברתית טרם פרסום דברים שרק מרחיקים בין אדם לחברו. האחדות של חדר ההלבשה, החברות על כר הדשא ובמדי הנבחרות הלאומיות שלנו חייבת להישמר ועלינו להשאיר את השיח הפוליטי מחוץ לכדורגל".


פורסם לראשונה 16/03/2020 15:37

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים