שתף קטע נבחר

אחרונת החולים מהספינה שוחררה: "הווירוס אוהב אותי"

שלוה דהן פרצה בבכי והתחבקה עם בני משפחתה לאחר חודש וחצי בבידוד, ביפן ובישראל. "שהחיינו", קרא בעלה, שגם הוא נדבק ב"ספינת הקורונה", ושוחרר. עם יציאתה משיבא המליצה: "תהיו ברוח טובה, תחייכו, תשירו. הקורונה בורח משירים"

 

 

 

אחרי חודש וחצי בבידוד, ביפן ובישראל, אחרונת המטופלות שחזרה מספינת התענוגות "דיימונד פרינסס" יצאה סוף-סוף בבית החולים: מבית החולים שיבא שבתל השומר השתחררה היום בבוקר (ה') שלווה דהן. היא שהתה במתחם המבודד של שיבא 28 ימים, ואחרי שהתקבלו שתי בדיקות שליליות רצופות, הבוקר היא התבשרה על שחרורה. היא התחבקה עם בני משפחתה, פרצה בבכי ובעלה שמעון - שאף הוא חלה ושוחרר - קרא: "שהחיינו".


שלווה דהן אחרונת המטופלות מ
שלווה דהן אחרונת המטופלות מ"ספינת הקורונה" משתחררת מבית החולים שיבא לאחר שהבריאה(צילום: עמית הובר)

אני רוצה להודות לכל הרופאים תודה רבה על הסבלנות, אפילו שיוצאים מדעתצו הם סובלנים וסבלנים", אמרה דהן הנרגשת עם יציאתה מבית החולים. "אני כבר חודש פה. היו ירידות, היו נפילות, והיה שלילי וחיובי. לא סיפרתי להורים שלי, לא רציתי שיתאכזבו וחיכיתי לשלילי".

 

"זה שום דבר, זה כלום, זה עובר. תהיו ברוח טובה, תחייכו, תצחקו, תשירו. הקורונה בורח מהשירים, מהשמחה", המליצה. "תמיד הרגשתי מצוין. לא שיעול, לא חום, לא כלום, אין לי סימפטומים. כנראה הוירוס אוהב את שלוה כי אני מתוקה", סיכמה.

שלווה דהן אחרונת המטופלות מ
הפגישה המרגשת עם המשפחה(צילום: עמית הובר)

שלווה דהן אחרונת המטופלות מ
התאחדה עם בעלה שמעון סוף סוף(צילום: עמית הובר)

 

שלווה דהן ובעלה שמעון ממבשרת ציון היו חלק מ-15 הישראלים ששהו בהסגר בספינת "הדיימונד פרינסס" שעגנה ביפן. אחרי שבועיים בבידוד על סיפון הספינה, נמצא כי שמעון חלה בנגיף - והוא נותר בבית החולים הצבאי בטוקיו., ולאחר מכןן בני הזוג הובאו לישראל לבידוד בשיבא.

 

לפני שבועיים שוחרר שמעון מהבידוד בשיבא, ולמחרת שוחררו 9 ישראלים נוספים מהספינה, כאשר רק שלווה נשארה במתחם מאחר ובדיקותיה עדיין חזרו חיוביות לקורונה. שמעון שמח כששוחרר אך אמר "חצי מהלב שלי עדיין בפנים, זה קשה". היום סוף סוף השניים התאחדו וחזרו יחד לביתם.

 

 

"חלמתי בלילה שהיא אורזת את הדברים שלה ויוצאת מהבידוד",  סיפר הבוקר שמעון בהתרגשות. כשהתעורר באמצע הלילה ראה הודעה משלווה שהודיעה לו שהיא סוף סוף נמצאה שלילית ושתשוחרר בבוקר. שלווה מספרת כי פחדה לספר לילדיה עד שזה לא יהיה ודאי: "כל פעם הבדיקות היו יוצאות חיוביות ואז שליליות לא רציתי שיתאכזבו". 

  

דהן סיפר בראיון ל-ynet בשבוע שעבר כי הוא מרגיש טוב ואף חזר לשגרה בעבודתו ביקב, אך ראשו וליבו נמצאים עם זוגתו. "חזרתי לעבודה אחרי כמעט חודשיים, חודש בטיול וחודש בבידוד, אבל אני עדיין מדוכדך כי אשתי לא בבית".

 

בתוך כך, מבית החולים איכילוב שוחרר הבוקר רופא בית החולים שהחלים  אף הוא מהנגיף. מדובר ברופא שנדבק בעת חופשה באיטליה והיה בבידוד במחלקה לחולי קורונה באיכילוב. הבוקר לאחר ששתי בדיקות הקורונה חזרו שליליות, הוא  שוחרר.

  

יש לכם מה לספר לנו על הקורונה? מידע שטרם נחשף? סרטונים או תמונות? כתבו למייל האדום 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: עמית הובר
שלווה דהן
צילום: עמית הובר
מומלצים