שתף קטע נבחר

אבל על מותו של סאנס: "יום קשה מאוד, הותיר זיכרון מיוחד"

רוברטו קרלוס, ראול, איקר קסיאס וכוכבי עבר אחרים של ריאל מדריד התקשו להשלים עם מותו של הנשיא שהלך לעולמו ממחלת הקורונה. גם ברצלונה פירסמה הודעת תנחומים

אבל בספרד בעקבות מותו של נשיא ריאל מדריד לשעבר, לורנסו סאנס, שחלה בקורונה. סאנס (76), שכיהן בתפקיד בין 1995 ל-2000, אושפז בבית החולים ביום שני האחרון ואתמול הלך לעולמו.

 

שוער העבר של ריאל מדריד ונבחרת ספרד, איקר קסיאס, הגיב: "נוח על משכבך בשלום נשיא. חיבוק גדול למשפחה ולחברים ברגעים הקשים האלה. וזיכרון מאוד מיוחד ממי שעזב אותנו בעקבות הווירוס הקטלני הזה. תהיו חזקים כולכם".

 

לורנסו סאנס וניקולה אנלקה (צילום: getty images)
לורנסו סאנס עם ניקולה אנלקה בימיו כנשיא(צילום: getty images)

 

כוכב עבר גדול אחר של ריאל מדריד, ראול, כתב: "נוח על משכבך בשלום נשיא, לעולם לא נשכח אותך". רוברטו קרלוס: "אני רק רוצה להודות לך על כל מה שעשית".

 

פרדראג מיאטוביץ', שהבקיע את שער הניצחון (0:1) של ריאל מדריד על יובנטוס בגמר ליגת האלופות ב-1998, הגיב: "לורנסו סאנס היה כמו אבא בשבילי. זה אחד הימים העצובים ביותר בחיי. הלכת בלי שאוכל להיפרד ממך בגלל הסגר וזה מאוד קשה ואכזרי. אני עדיין מתקשה להאמין".

 

סרחיו ראמוס: "זה יום מאוד קשה עבור כל המדרידיסטס. לורנסו סאנס חיבר בין העבר להווה עם הזכיות מספר 7 ו-8 של המועדון (בליגת האלופות) ומותו כואב עוד יותר בימים שכאלה. תנחומי העמוקים למשפחתו ולחבריו".

 

חלוץ ריאל מדריד ובית"ר ירושלים לשעבר, דויד אגנסו: "אני רוצה להביע את צערי הרב בפני המשפחה והחברים של לורנסו סאנס. הוא היה הנשיא בשנים הראשונות שלי במועדון. אדם שתמיד אזכור. נוח על משכבך בשלום".

 

ברצלונה פירסמה הודעה: "אנחנו מצטערים לשמוע על מותו של לורנסו סאנס ומביעים את צערנו בפני ריאל מדריד, משפחתו וחבריו".

 

 

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים