שתף קטע נבחר

הכדורגלן המרוויח בעולם: לאו מסי

הרשימה המסורתית של "פראנס פוטבול" נחשפה חלקית: כוכב ברצלונה מסתכל על רונאלדו וניימאר מלמעלה עם רווחים של 131 מיליון אירו בשנה. וגם: מי המאמן והשחקנית שבפסגה?

 

הרשימה המסורתית של "פראנס פוטבול" - המרוויחים הגדולים בכדורגל העולמי (בשקלול שכר, בונוסים וחסויות) - תתפרסם במלואה היום (שלישי). רק שרגע לפני, העניק המגזין הצרפתי טעימה קטנה עם דירוג הטופ-3 של השחקנים, שחקניות והמאמנים.

 

לאו מסי, הכוכב הגדול של ברצלונה נמצא במקום הראשון ברשימה כשירוויח השנה 131 מיליון אירו. במקום השני מדורג כריסטיאנו רונאלדו, הסופרסטאר של יובנטוס, עם 118 מיליון אירו. במקום השלישי נמצא שחקנה של פ.ס.ז', ניימאר, הרחק משני המובילים, עם 95 מיליון אירו.

 

לאו מסי ניימאר כריסטיאנו רונאלדו  ()
הטופ-3. מסי, רונאלדו וניימאר

 

כשמגיעים לרשימת הכדורגלניות, שוב מתגלה הפער העצום בין השכר שלהן לזה של הגברים. בראש הרשימה עומדת קרלי לויד האמריקאית, המשחקת בסקיי בלו מליגת הנשים בארצה, שתרוויח השנה 480 אלף אירו "בלבד". אחריה בת ארצה, מייגן רפינו עם 415 אלף אירו ובמקום השלישי הנורבגית אדה הגרברג (400 אלף), הכוכבת הכי גדולה של ליון.

 

ומה לגבי המאמנים? דייגו סימאונה מאתלטיקו מדריד נותר בפסגה עם הכנסות של 40.5 מיליון אירו. במקום השני, למרבה ההפתעה, אנטוניו קונטה מאינטר עם 30 מיליון ושלישי רק פפ גווארדיולה ממנצ'סטר סיטי (27.5 מיליון).

 

הבדלים עצומים מול הגברים. לויד (צילום: AFP) (צילום: AFP)
הבדלים עצומים מול הגברים. לויד(צילום: AFP)

 

"פראנס פוטבול" גם חשף את רשימת המרוויחים הגדולים בליגה הצרפתית (רק משכר עונתי). כל השלישיה הראשונה מפ.ס.ז', אלא מה. ניימאר ראשון עם 48.9 מיליון אירו. אחריו קיליאן אמבאפה (21.2) ואדינסון קבאני (18.4).

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים