שתף קטע נבחר

אשדוד תועמד לדין בגין נהמות אוהדיה

אוהדי הקבוצה נהמו לאורך כל המשחק לעבר ברוך דגו. בנו של אלון חזן נפצע

מאיר לוי שופט המשחק בין מ.ס אשדוד למכבי תל אביב, מתכוון לציין בדו"ח המשחק את הנהמות הבלתי פוסקות של אוהדי אשדוד לעבר ברוך דגו, שחקנה של מכבי תל אביב. לאור ההנחיה האחרונה של ההתאחדות לכדורגל, צפויה אשדוד לעמוד לדין משמעתי.
כזכור עמדה הקבוצה לדין כבר לפני שבוע לאחר קריאות גזעניות כנגד אסמעיל עמר, מגינה הערבי של מכבי פתח תקווה.
בקבוצה יש כעס רב על שיפוטו של מאיר לוי ועל איגוד השופטים בכלל. הטענות העקריות הם כלפי אישור כיבוש השער של מכבי תל אביב, לאחר נגיעת יד של אבי נימני.
יגאל ארביב:" לא יתכן שבאיגוד השופטים יפגעו בנו פעם אחר פעם. הם פסלו לנו שער חוקי בירושלים ועכשיו אישורו שער במצב של 2:1, שער שהובקע לאחר נגיעת יד ברורה של אבי נימני. אין לנו מה לעשות, האיגוד הרבה יותר חזק מאיתנו."
בסיום המשחק ניסו מספר אוהדי אשדוד לתקוף את ברוך דגו. השחקן שיצא מלווה באביו המאמץ, דוד תשובה, הותקף על ידי האוהדים שקיללו אותו וניסו לפגוע בו פיזית. כוחות משטרה שהיו בסביבה הפרידו בין הניצים. תשובה: "אני יכול רק להצטער בשביל האוהדים של אשדוד. חבל שהם לא זוכרים מה עשה ברוך בשבילם בעונה שעברה. לפחות הוא ענה להם על המגרש"

בנו של חזן נפגע

לפני המשחק נפצע בנו של אלון חזן לאחר שנטרקה על ידו של הפעוט. האצבע כמעט נקטעה, ורק לאחר ניתוח בבית החולים, הצליחו הרופאים לאחות את הקרעים ומצב הילד השתפר. אלון חזן שהיה עד לאירוע לפני תחילת המשחק, עלה לשחק מול מכבי תל אביב בגלל מצבה של הקבוצה.

לפנייה לכתב/ת
ארכיון ידיעות אחרונות
אלון חזן. עלה לשחק למרות הכל
ארכיון ידיעות אחרונות
מומלצים