שתף קטע נבחר

שחקן נוער מהפועל ת"א נהרג בתאונת דרכים

שחקן הכדורגל משה בובליל (17.5) וחברו אלי ברנס (17) נהרגו לאחר בילוי לילי עם חברים, כאשר המכונית שבה נסעו התנגשה בעמוד חשמל. שני חבריהם נפצעו, האחד באורח קשה, והשני באורח בינוני. עדי פרץ, חברו לקבוצה של בובליל: "עוד שבוע הוא היה מגיע לנבחרת ישראל"

משה בובליל (17.5), שחקן נוער מקבוצת הפועל תל אביב, וחברו אלי ברנס (17) נהרגו בליל שישי בתאונת דרכים, שאירעה סמוך לקניון איילון בתל אביב. שני חבריהם, בן דיין ואלון אביטן, נפצעו בתאונה, האחד באורח קשה, והשני באורח בינוני.
ארבעת הצעירים חזרו מבילוי בפאב. ככל הנראה נסע הנהג במהירות גבוהה ועלה על מפלס בטון שחוצץ בין הנתיבים. כתגובה הוא סובב את ההגה לכיוון ההפוך, ירד מן הכביש ונכנס בעמוד חשמל, שפגע בחלק האחורי של המכונית. בובליל וברנס, שישבו במושב האחורי, נהרגו מעוצמת ההתנגשות. ביתו של בובליל נמצא במרחק של דקות ספורות ממקום התאונה.
אביטן מאושפז במצב בינוני במחלקה לטיפול נמרץ של בית חולים איכילוב בתל אביב. מבית החולים נמסר כי הוא סובל משברים בצלעות. דיין מאושפז במצב קשה בבית החולים תל השומר.

"רק השבוע קיבל את פרס שחקן החודש של הקבוצה"

בובליל, חלוץ בתפקידו, התקדם העונה מקבוצת הבת של הפועל, שמשון/ בית"ר תל אביב, לקבוצת הנוער הבכירה של המועדון. רק לפני שבוע הבקיע את שער הניצחון לזכות קבוצתו במשחקה בליגה העילית לנוער נגד הפועל חיפה (שהסתיים בתוצאה 1:2).
שחקני קבוצת הנוער של הפועל שמעו את הבשורה באימון הבוקר של יום שבת. כאשר הגיעו הנערים לאימון, המתין להם הצוות הניהולי של האגודה יחד עם פסיכולוג האגודה, ד"ר שרגא שדה. מאמן הקבוצה, עדי זלצר, פתח וספד לבובליל: "מכל הקבוצה, משה הוא האדם היחיד שאין לו חסרונות. הלך לנו חבר ואדם עם אופי מושלם".
עדי פרץ, חלוץ הקבוצה, הוסיף: "אין לי מלים. משה אהב לעזור, נשמה טהורה. היתה לו אפילו לחיצת יד מיוחדת כשהיה נכנס לחדר ההלבשה. תמיד עם חיוך. לא מקלל, לא עצבני. רק השבוע הוא קיבל את פרס שחקן החודש של הקבוצה. עוד שבוע שבועיים הוא היה מגיע לנבחרת ישראל".
בובליל היה אוהד שרוף של הפועל תל אביב ומיושבי שער חמש. בסרט הסיום של מחלקת הנוער בעונה שעברה אמר בובליל למצלמה שחלומו להיות "כמו פיני בלילי", כלומר, אוהד מהיציע שזוכה לשחק במדי קבוצתו האהודה.
שחקני קבוצות הבוגרים של הפועל תל אביב ומכבי נתניה עמדו במוצאי שבת דקת דומיה לזכרו של בובליל לפני המשחק ביניהן (18:45). הצטרפו אליהם על הדשא לדקת הזיכרון שחקני קבוצת הנוער של המועדון.

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום ערוץ 1
רכבם של הצעירים
צילום ערוץ 1
מומלצים