שתף קטע נבחר

צילום: דוברות הדסה עין כרם, AFP

יוטה הודיעה: גובר ומיצ'ל החלימו מהקורונה

דקה אחרי דקה: שני השחקנים שנדבקו הבריאו מהנגיף. ג'וקוביץ' ואשתו תרמו מיליון אירו לטובת רכישת ציוד רפואי. בועז תושב, מבעלי הפועל ת"א, נדבק בקורונה

 

המחווה של דונובן מיצ'ל לרודי גובר (צילום: AP)
יכולים לחגוג. גובר ומיצ'ל(צילום: AP)

 

19:10: שחקני יוטה רודי גובר ודונובן מיצ'ל, שנדבקו בקורונה, החלימו מהנגיף באופן מלא. והם בריאים לחלוטין. במשרד הבריאות של יוטה הודיעו שאף אדם בשורות הג'אז לא מהווה סיכון להדביק אחרים, לאחר שאצל כולם התקבלו תוצאות שליליות.

 

17:50: נובאק ג'וקוביץ' ואשתו מצטרפים לרשימת התורמים הארוכה והחליטו לעזור ברכישת ציוד רפואי, כשתרמו מיליון אירו, לצוותים הרפואיים בסרביה, מולדתו של המדורג 1 בעולם.

 

ג'וקוביץ' בפעולה (צילום: EPA)
תרם מכספו. ג'וקוביץ'(צילום: EPA)

 

16:57: שחקני מכבי חיפה סיכמו עם הנהלת המועדון על קיצוץ של 31 אחוז משכרם בחודשים מרץ, אפריל ומאי. שחר: "מודה על ההבנה וגאה על דרך".

 

15:00: פנרבחצ'ה הודיעה שהיא גילתה על ארבעה נדבקים במועדון. אחד מהם מהצוות המקצועי, שניים נוספים אנשי מנהלה ושחקן, ששמו לא פורסם.

 

14:05: בועז תושב, אחד מבעלי הפועל תל אביב אובחן כחולה קורונה. תושב חש בטוב ומסר: "הכל בסדר, בקטנה".

 

"הכל בסדר, בקטנה". בועז תושב לצד איציק ניסנוב (צילום: אורן אהרוני) (צילום: אורן אהרוני)
"הכל בסדר, בקטנה". בועז תושב לצד איציק ניסנוב(צילום: אורן אהרוני)

 

11:00: איגוד הכדורסל קיים הבוקר השתלמות מקצועית וירטואליות בהובלתו של ד"ר איציק בן מלך. מאמן הכושר והפיזיולוג אבי קובלסקי דיבר על דרכים לשמור ולשפר כושר גופני בזמן 'פגרת הקורונה', המנהלים המקצועיים של האגפים באיגוד פיני גרשון וטל נתן דיברו על דרכים להשתפר בתקופה זו וכיצד חוזרים מהפגרה.

 

9:30: אחד מאירועי הספורט הגדולים בלוח השנה שעדיין לא נדחה או בוטל הוא הטור דה פראנס. רק שמרוץ האופניים היוקרתי בעולם נערך לקיים אותו ביוני, אך ללא קהל בצדי הדרך כדי למזער את סיכון ההדבקות בנגיף הקורונה. אגב, מאז המרוץ יצא לדרך ב-1903, רק מלחמת העולם הראשונה והשנייה גרמו לביטולו.

 

אגן ברנאל (צילום: AP)
טור דה פראנס ללא אוהדים?(צילום: AP)

 

4:20: כולם נרתמים למאמץ מיגור מגפת הקורונה - גם חברות ההלבשה. "פנאטיקס", שמכינה את חולצות הבייסבול לקבוצות ה-MLB בארה"ב, תייצר מעתה מסכות וציוד רפואי לבי"ח בפנסילבניה.

 

3:13: ריאל מדריד ומנצ'סטר סיטי ישחקו בקרוב אחת מול השנייה, גם אם לא על כר הדשא את מפגש הגומלין בשמינית גמר הצ'מפיונס. נציגים משתי הקבוצות יתמודדו היום בערב (שישי) זה מול זה בסלון ביתם - במשחק פיפ"א 20.

 

קווין דה בריינה (צילום: gettyimages)
ומי תחגוג בפיפ"א? דה בריינה במשחק מול ריאל בברנבאו(צילום: gettyimages)

 

איימריק לאפורט ואולכסנדר זינצ'נקו יפגשו את טיבו קורטואה וברהים דיאז במשחק שיועבר ישירות והכספים שיתרמו בו יועברו להתמודדות במגפת הקורונה. הבלאנקוס, כך מסתבר, ויתרו על האפשרות לצרף את מרקו אסנסיו למשחק, לאחר שרק לפני שבוע זכה בטורניר הפיפ"א של הליגה הספרדית.

 

24:15: המארגנים של אליפות העולם בראגבי 2021 יתרמו 20,021 כרטיסים לאנשי רפואה והצלה, כאות תודה על הטיפול שלהם במשבר הקורונה.

 

נבחרת דרום אפריקה חוגגת עם הגביע (צילום: AP)
דרום אפריקה חוגגת עם הגביע ב-2019(צילום: AP)

 

24:00: כוכב לוס אנג'לס לייקרס, לברון ג'יימס, התארח בפודקאסט של חבריו לקבוצה לשעבר בקליבלנד, ריצ'ארד ג'פרסון וצ'אנינג פריי. 'המלך' התייחס, בין השאר, בחיוך למגבלות המגע שהוטלו בעקבות מגפת הקורונה: "לא אתן 'כיף' לאף אחד יותר בחיים. אין יותר היי-פייבס. אחרי הח** הזה של הקורונה? חכו שתראו את לחיצות הידיים שלי עם חבריי לקבוצה".

פורסם לראשונה 27/03/2020 05:51

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים