שתף קטע נבחר

צילום: דוברות הדסה עין כרם, AFP

לשכת רה"מ: נתניהו וצוותו הקרוב ישהו בינתיים בבידוד

ראש הממשלה וצוותו ישהו בבידוד לאחר שנודע כי היועצת של נתניהו למגזר החרדי ולכנסת, רבקה פאלוך, נדבקה בנגיף הקורונה. הם ישהו בבידוד עד לסיום החקירה האפידמיולוגית - ובהתאם לממצאים, משרד הבריאות ורופאו האישי של רה"מ יקבעו יום לסיום הבידוד

ראש הממשלה בנימין נתניהו וצוותו הקרוב ישהו בבידוד עד לסיום החקירה האפידמיולוגית בעניינה של היועצת של נתניהו למגזר החרדי ולכנסת, רבקה פאלוך, שנדבקה בנגיף הקורונה - כך נמסר היום בצהריים (שני) מלשכת רה"מ. בהתאם לממצאים, משרד הבריאות ורופאו האישי של רה"מ יקבעו יום לסיום הבידוד. נתניהו צפוי לעבור היום בדיקת קורונה נוספת, לאחר שכבר נבדק לפני שבועיים כפי שפורסם לראשונה ב-ynet.

 

3082 ()
נתניהו. ליתר ביטחון

 

בבוקר נמסר מלשכת רה"מ לפי ההערכה הראשונית כי אין צורך שרה"מ ישהה בבידוד, אך כאמור כעת הוחלט אחרת. הלילה מסרה לשכתו של נתניהו כי פאלוך נדבקה, וכי שהתה בימים האחרונים בסביבתם של ראש הממשלה, יועציו וכמה מהשרים.

 

 

 

לפני כשבועיים עברו נתניהו, רעייתו שרה ובנו יאיר בדיקות לאבחון נגיף הקורונה, שיצאו כולן תקינות. בני משפחת נתניהו עברו את הבדיקות במסגרת סדרה של בדיקות שעבר גם הצוות הקרוב שסביב ראש הממשלה.

  

אנשי מד"א הגיעו למעון ברחוב בלפור בירושלים ובדקו את כל מי שסובב את נתניהו. "על-פי הנחיות סמנכ"ל ביטחון וחירום במשרד ראש הממשלה, נעשות בדיקות קורונה שגרתיות לסביבתו הקרובה של ראש הממשלה וכן לראש הממשלה. לאף אחד מהנבדקים לא הופיעו סימפטומים", נמסר אז ל-ynet.

 

הממשלה אמורה הייתה לדון הלילה בהחמרת הגבלות התנועה על האזרחים ובצמצום הפעילות במשק בעקבות המשך התפשטות נגיף הקורונה בישראל בשיחת ועידה טלפונית, אך הישיבה נדחתה ברגע האחרון על-ידי נתניהו. בלשכתו ציינו כי "טרם הושלמה העבודה על התקנות להחמרת הגבלות התנועה". ייתכן כי הישיבה תתקיים היום.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: עדינה ולמן, דוברות הכנסת
בנימין נתניהו
צילום: עדינה ולמן, דוברות הכנסת
מומלצים