ידיעות אמריקה

ערבים זה לזה

משבר הקורונה והבידוד שנכפה עלינו מובילים למצוקה כלכלית עבור רבים שעד שהגיע הוירוס ניהלו עסקים ושירותים מצליחים ומשגשגים. בכל יום נפרסם כאן כמה עסקים ושירותים של ישראלים מקומיים שמספרים על המציאות החדשה ומציעים דרכים אלטרנטיביות לספק לכולנו שירות. ביחד נצליח לעבור גם את זה

תמונה כלליתתמונה כלליתתמונה כללית

סיון ברעם

מייסדת ומנכ״לית radd

 

חברת radd, אותה ייסדה סיון ברעם, פיתחה טכנולוגיה חכמה המאפשרת להטמיע סרטוני סטוריז על גבי חנויות אונליין." בוורסיה החדשה שפיתחנו ונמצאת רגע לקראת השקה - משפיענים יכולים להגיש בקשה להפוך לשגרירי המותג על ידי חנויות אונליין של מותגים, להעלות את הסירטונים שלהם כולל סשנים ב-LIVE על גבי החנות עצמה, ולקבל תגמול מיידי על כל רכישה חדשה. מדובר בחווית קניה מרעננת שמזרימה קהל לקוחות חדש ואיכותי לחנויות, ומעלה את ההמרות שלהן באופן מוכח".

 

איך השתנתה המציאות מאז הקורונה?

״אין ספק שלקראת חודש מרץ המציאות העולמית התבררה כחדשה, וכמובן שעולם ה- e-commerce מושפע אף הוא. המצב הלך והחריף זמן קצר לאחר שהגענו לניו יורק להשיק את המוצר ואט אט הרחובות התרוקנו והסגר החל. עם זאת, בהקשר העיסקי, אין ספק שהטכנולוגיה שלנו מציעה למותגים עם נוכחות אונליין הזדמנות להוסיף חוויית קניות חדשה ומעניינת בעידן שעובר באופן מוחלט לעולם האונליין״.

 

תמונה כלליתסיון ברעם

 

מה זה אומר בשבילך להישאר במצב הזה לאורך זמן?

״אנחנו אופטימיים. אישית אני קונה רק אונליין מאז ומתמיד, כדי לחסוך זמן וכסף וגם באופן כללי, אין לי ספק שיוסיפו לרכוש אונליין גם מוצרי צריכה בסיסיים, אבל גם אחרים. אני מניחה שהמותגים יתחילו להציע מבצעים מפתים שלא יחזרו על עצמם ויהיו מוצרים שיהיה מאוד כדאי להזמין על מנת שלא לפספס את ההזדמנות. יש לנו תקווה שהקיץ יביא עימו בשורות טובות יותר ושנחזור לשיגרה ככל הניתן״.

 

איך בתוך המציאות הזו את מנסה לעשות שיפט ולהמשיך בעשייה ובהכנסה?

״אנחנו לא עוצרים לרגע. מאחר ופיתוח המוצר התקדם כל כך מהר וכבר יש בסיס לקוחות ראשוני, יש לנו עדיין אינסוף עבודה לקראת השקת הוורסיה החדשה של המוצר, בניית אתר חברה חדש, סרטון המציג את יכולותיו המוכחות של המוצר וכיוצא באלה. בנוסף, בדיוק גייסנו השקעה ראשונה ואנחנו מעוניינים לצרף משקיעים נוספים לסבב הנוכחי״.

 

האם קיבלת עזרה או שמעת על איזשהו סיוע או תמיכה לעסקים שיכולה לעזור לך?

״אנחנו חלק מתוכנית סטארטאפים מעולה שנקראת 365x ומנוהלת על ידי המשקיעים שלנו Sarona Ventures. זו תוכנית שמטרתה לסייע לסטארטאפים בשלב scale להשיק את המוצרים שלהם בארה״ב וזה בדיוק מה שהתחלנו לעשות החודש. זו הזדמנות אמיתית להיות חלק מתוכנית שמעניקה לא רק מעטפת תמיכה, אלא חיבורים ממשיים לשותפים עיסקיים חזקים, וסיוע שוטף בכל תחום, מה שתורם למינוף הסטארט-אפ שלנו בארה״ב באופן משמעותי״.

 

איך אפשר להתחבר אלייך ולהזמין שירות?

נשמח להציע את השירות למספר חודשים ללא כל עלות לחנויות ומותגים אונליין.

ניתן לפנות אלינו במיילים:

staysafe@raddcontent.com

sivan@raddcontent.com

 

 

ליאת שדה שטרהברג

מייסדת פיוזיטת, סטארט אפ בתחום התוכנה לקידום פרסום

 

עד שהגיעה הקורונה, הסטארטאפ של ליאת שדה שטרהברג פרח: ״במשך מספר שנים עסקנו בעיקר בפיתוח תוכנה ולפני כשנה התחלנו לייצר הכנסות מלקוחות. שנת 2019 היתה טובה ותחילת 2020 נראתה מצוינת. פוטנציאל ההכנסות גדל וראינו התחלה מהותית של צמיחה.

 

איך השתנתה המציאות מאז הקורונה?

״המציאות של הקורונה משתנה על בסיס כמעט שעתי ולכן מקשה על התחזיות. עצם העובדה שאנחנו מובילים פעילות פרסומית מהותית באמצעות מציאות רבודה פתחה בפנינו הזדמניות חדשות. חלופה אמיתית למפגשים וירטואליים עם הלקוחות בבית הפכו רלוונטים מתמיד. מאידך, קבלת ההחלטות היום על השקעות בתקציבי פרסום קשה יותר ללקוחות ולכן מחד אנחנו חשופים להזדמניות חדשות אך עדיין בשלבי התרגום של זה לתקציבים בפועל.

 

מה זה אומר בשבילך להישאר במצב הזה לאורך זמן ?

״כחברה שנשענת על הכנסות מלקוחות וכספי משקיעים זה אף פעם לא פשוט. המשמעות היא בעיקר בחשיבה דינמית וקבלת החלטות שקולות מידי יום״.

 

תמונה כללית

 

איך בתוך המציאות הזו את מנסה לעשות שיפט ולהמשיך בעשייה ובהכנסה?

״הבנה שיש במצב גם הזדמנות ובניית תוכנית שיווקית שתצייר הכנסה מידית או עתידית. הצוות שלנו מנהל בכל יום סיעורי מוחות וחלוקת משימות בדגש על מכירות והתאמת המשימות שלנו לרוח התקופה״.

 

האם קיבלת עזרה או שמעת על איזשהו סיוע או תמיכה לעסקים שיכולה לעזור לך?

״עיקר התמיכה היא בשיחות עם יזמים נוספים ששותפים לסיטואציה״.

 

איך אפשר להתחבר אלייך ולהזמין שירות?

פשוט לשלוח לנו מייל ל info@getfuse.it

אנחנו כבר נחזור אליכם עם כל הפרטים.

 

ריקי פרנקו

Prime 6

 

פריים 6 היא חברה חדשנית שמייצרת פחמי פרימיום, אקו-פרנדלי לאוהבי הברביקיו הביתיים והמקצועיים. המוצר מביא חדשנות לשוק ישן שלא השתנה ממש ב- 100 שנים האחרונות. ״החדשנות באה לידי ביטוי בכמה מובנים, הפחם למשל, בוער למעלה מ- 4 שעות רצוף, ללא ייצור עשן וללא פיח. הפחם טבעי לחלוטין ועשוי מפסולת של נסורת דחוסה, ללא כל שימוש בחומרים רעילים או דלקים למינהם. בנוסף, הדחיסות הגבוהה של הפחם ורמת הפחמן הטהור מאפשרות חווית ברביקיו עילאית ונינוחה כאשר העיקר הוא אירוח משפחה וחברים במקום תפעול הגריל״. את פריים 6 הקימה ריקי לפני פחות משנה ומאז העסק התרחב במהירות. ״נכון להיום אנחנו מוכרים בשלושה ערוצים עיקריים בינהם הפצה מסחרית לבתי מלון ומסעדות, הפצה לסופר מרקטים וחנויות טבע ומכירות אונליין בוולמראט ואמזון. מאז משבר הקורונה ההזמנות ממסעדות נפסקו באופן די מיידי, אך לעומת זאת הביקוש למוצר גדל בצורה משמעותית בשוק הריטייל ומוולמארט, מה שמאפשר לנו להמשיך לגדול ניישן-וייד. אנחנו כרגע מוכרים ב- 400 חנויות ברחבי ארצות הברית״.

 

איך השתנתה המציאות מאז הקורונה?

״השינוי קרה בין לילה. מהרגע שמסעדות החלו להסגר, כל המפיצים שעובדים איתנו איבדו 80% מקהל הלקוחות והזמנות שהיו על הקנה הוקפאו. לעומת זאת, בשוק הריטייל והאונליין קרה בדיוק הפוך ומסיבה ברורה. בעוד כל משפחה מסתגרת בביתה, אנשים עדין מנסים לשמור על נורמליות מסויימת, קרי יצירת חוויות משפחתיות כמו בישול, אפייה וגם ברביקיו שכמו שאנחנו יודעים מאפשר לאנשים לצאת לגינה ובאופן טבעי להשפיע באופן חיובי על המורל. בל נשכח שאנחנו כבר בעונת האביב ורשתות קמעונאויות בינהן וולמארט מצטיידות במוצרים לעונת האביב-קיץ כשפחם מסמל זאת באופן מובהק״.

 

מה זה אומר בשבילך להישאר במצב הזה לאורך זמן?

״אם יימשך המצב הנוכחי לאורך זמן, הוא ישפיע על 50% מההכנסות, אלה שמגיעות מבתי מלון ומסעדות ויעכב כניסה לשווקים נוספים״.

 

איך בתוך המציאות הזו את מנסה לעשות שיפט ולהמשיך בעשייה ובהכנסה?

״מאחר והסוף לא נראה באופק, החלטנו לפקס מאמצים במכירות לשוק הקמעונאי והאונלייני. הרחבנו את שיתוף הפעולה עם וולמארט, אנחנו צופים גידול במכירות באמזון, הרבה מהשפים שהם לקוחות שלנו וכרגע בבית ללא עבודה פתוחים לעבוד איתנו על תכנים שנפיץ ברשתות חברתיות ובאמייל. בגדול, אנחנו מתמקדים בלהכין לימונדה בדרך הכי יצירתית שעומדת לרשותינו״.

 

האם קיבלת עזרה או שמעת על איזשהו סיוע או תמיכה לעסקים שיכולה לעזור לך?

״אנחנו יודעים שמדינת ניו יורק מציעה הלוואות ללא ריבית לעסקים שנפגעו ישירות מהמשבר. טוב לדעת שזו אופציה, אבל כרגע אנחנו מפוקסים על מכירות ויצירת מודעות וביקוש אצל לקוחות קצה״.

 

איך אפשר להתחבר אלייך ולהזמין שירות?

ניתן לרכוש את המוצר באתר שלנו www.prime-six.com

וגם באתר של וולמארט ובאמזון