שתף קטע נבחר

לטובת המלחמה בקורונה: פלגריני תמכור עשרות פריטים אישיים

שיאנית העולם ב-200 מטר חופשי החליטה לערוך מכירה פומבית של מזכרות מהקריירה שלה. הכסף ייתרם לבית החולים בברגמו. השחיינית: "המעט שאפשר לעשות כדי להקל על המצב"

השחיינית האיטלקייה, פדריקה פלגריני, הודיעה כי תערוך מכירה פומבית אינטרנטית של עשרות פריטים שלה, כאשר כל הכסף ילך לבית החולים בברגמו, שמטפל באלפי חולי קורונה.

 

האלופה אולימפית ושיאנית העולם הנוכחית במשחה ל-200 מטר חופשי, תמכור 24 מזכרות מהקריירה הספורטיבית שלה, אותן הגדירה כ"חשובות ביותר" וכן בגדים ששימשו אותה במהלך השתתפותה בתוכנית "גוט טאלנט איטליה".

 

פדריקה פלגריני חוגגת בבריכה (צילום: AP)
פדריקה פלגריני. לא שכחה מאיפה באה(צילום: AP)
 

 

"זה עדיין ייקח כמה ימים אבל גם אני בדרכי הקטנה, רציתי לעזור לברגמו, אולי המקום שהכי זקוק לעזרה", סיפרה פלגריני. השבוע היא תבצע את ההכנות הטכניות והמכירה עצמה תחל בשבוע הבא.

השחיינית הוסיפה: "אני רואה בימים האלה הרבה אחדות בעם. תמיד יש יוצאים מן הכלל שעושים דברים רעים, אבל רוב האנשים הבינו את המצב ומגיבים טוב. אני עושה את המעט שאפשר כדי להקל על המצב".

 

על דחיית המשחקים בטוקיו: "כרגע אני קצת מנותקת ממה שעשוי להיות הפחד או הפאניקה שמספרים מסוימים יכולים לגרום. צריך להתמודד עם הכל. בתור ספורטאית היו ימים קשים, כאשר רדפנו אחרי החדשות בנושא האולימפיאדה. בסופו של דבר הגיעה הדחייה שהיא הדבר הנכון".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים