שתף קטע נבחר

לראשונה מאז מלחמת העולם השנייה: אליפות ווימבלדון בוטלה

אחרי 75 שנים, המארגנים החליטו שלא לקיים את הגראנד סלאם היוקרתי בעקבות משבר הקורונה בעולם: "החשש לבריאות הציבור הכריע"

לראשונה מאז מלחמת העולם השנייה, טורניר ווימבלדון בוטל. על הצעד הדי צפוי הוחלט בתום ישיבת חירום של המארגנים. בהודעה הרשמית מטעם אול אינגלנד טניס קלאב, נכתב: "בצער רב, הוועדה המארגנת החליטה היום כי הטורניר לשנת 2020 יבוטל בעקבות החשש לבריאות הציבור. במקום זאת, האליפויות ה-134 תיפתח ב-28 ביוני 2021".

 

עונת הטניס, כמו הרוב המוחלט של הספורט העולמי, נעצרה לחלוטין בגלל וירוס הקורונה, ולמרות שעלתה אפשרות לקיים את הטורניר ללא קהל, הוחלט כאמור על ביטולו.

 

רוג'ר פדרר (צילום: רויטרס)
רוג'ר פדרר. ווימבלדון בוטל(צילום: רויטרס)

 

את הרמזים לכך קיבלנו כבר לפני כמה ימים, כאשר נשיא איגוד הטניס הגרמני, דיק הורדורף, אמר בעניין: "אין ספק שזו ההחלטה המתבקשת בעת הזו. לחשוב שעם כל הגבלות הנסיעה, נוכל לקיים טורניר טניס בינלאומי, שבמסגרתו אנשים מכל העולם יבואו, זה בלתי נתפס".

 

עונת הדשא גם ככה נחשבת לקצרה במיוחד ואורכת שישה שבועות בלבד. היא נועדה להתקיים בשיאו של הקיץ באנגליה, כאשר שעות האור הן רבות. לכן גם לא ניתן לדחות את התחרות למועד מאוחר יותר השנה.

 

ווימבלדון מצטרף לרולאן גארוס שאמור היה להיפתח בסוף מאי, ונדחה למועד בלתי ידוע. ההערכות הן שגם גמר גביע דייויס יידחה או יבוטל רשמית בקרוב.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים