שתף קטע נבחר

התנדבות לצד הקורונה

בצל הקורונה דרושים מתנדבים בכל הארץ להעברת הפעלות ותכנים לילדים ונוער, קשישים ואנשים עם צרכים מיוחדים, לסיוע בהסעות והובלות למשפחות וקשישים, ולסיוע במגוון צרכים העולים מן השטח. היכנסו, זה עושה טוב

עמותת רוח טובה מקבוצת אריסון מחברת בין אנשים המבקשים להתנדב לבין עמותות וארגונים הזקוקים למתנדבים. רוח טובה מחזיקה במאגר ההתנדבויות הגדול במדינה, המציע יותר מ- 3,000 הזדמנויות להתנדב ומייצרת לאורך כל השנה אלפי חיבורים בין מתנדבים מכל הארץ ומחו"ל לבין גופים הזקוקים להם.

 

 

התנדבות בכל הארץ:

מי? איחוד הצלה, החברה למתנ"סים, וארגון לב אחד חברו  למיזם "1221, מגיעים לכל אחד". שאלפי מתנדבים המסייעים לקשישים, אנשים עם מוגבלויות וכל אדם הזקוק לעזרה. כל המתנדבים במיזם מצוידים באפליקציה ייעודית מבוססת GPS כך שבמידה ויש קשיש, אדם עם מוגבלות או אזרח הזקוק לעזרה הומניטרית שפנה בבקשה לעזרה, המוקד מאתר את המתנדב הקרוב אליו ביותר מבחינה גיאוגרפית ומבקש ממנו לתת את הסיוע הנדרש.

איפה? בכל הארץ

מה מחפשים? למיזם דרושים מתנדבים לסיוע במגוון משימות בחירום העולות מן השטח כגון: הגשת עזרה ראשונה, סיוע לוגיסטי באיסוף ושינוע מזון, ציוד ותרופות, תמיכה רגשית וסיוע לאנשים עם צרכים מיוחדים.

מתי? בכל ימות השבוע ותתקיים בהתאם לקריאות ולבקשות המגיעות למוקד.

למי לפנות? להצטרפות למאגר המתנדבים מלאו פרטים כאן.

 

מי? עמותת "צעד קדימה" לשיתוק מוחי מפעילה מרכזי יום ומועדון חברתי למבוגרים הסובלים מנכויות פיזיות מורכבות כתוצאה משיתוק מוחי. בתקופה מאתגרת זו הם נאלצים להשאר בבית או בהוסטלים ללא סדר יום הכולל עשייה רבה.

איפה? התנדבות מהבית

מה מחפשים? מתנדבים בגילאי 20+ שיכולים להעביר לחברי המועדון פעילות באמצעות הזום (ברשת). הפעילויות צריכות להיות מותאמות לגילאי 30 - 40 ולהתחשב במוגבלות הפיזית

מתי? ימים ושעות גמישים בהתאם לבקשות העולות מהשטח

למי לפנות? לורד במייל: office@tsadkadima.org.il

 

יד מושיטה ליד אחרת לב עשוי מלבד ()
 

מי? "העמותה לעיסוק באומנויות" שמקימה מסגרות חינוכיות-תרבותיות עבור ילדים ונוער, ומאפשרות שוויון הזדמנויות לעיסוק באמנויות. כעת, בצל הקורונה, העמותה משיקה פלטפורמה בה יוצעו סדנאות בתחומי האמנויות המיועדות לילדים, נוער והורים. בנוסף מארגנת העמותה תערוכות חברתיות, במות פתוחות וירטואליות עבור ילדים, נוער ואמנים צעירים.

איפה? התנדבות מהבית

מה מחפשים? מתנדבים ומתנדבות שיסייעו בחשיבה ובנייה של סדנאות, כמו גם העברתן בפלטפורמות השונות של העמותה. מחפשים אנשים עם רקע באמנות ובפרט אזרחים ותיקים עם רקע באמנות.

מתי? ימים ושעות גמישים

למי לפנות? לנמרוד במייל: nimrod@parto.org.il

 

מי? עמותת "בבית" "המספקת שירותים של חברות סיעוד, מארגנת יוזמת ומספקת את צורכי חייהם של קשישים וקשישות.

איפה? בכל הארץ

מה מחפשים? בעלי רכב ורישיון נהיגה בתוקף, שיסייעו למטפלות להגיע לבתי קשישים וחזרה מתי? כל ימות השבוע בשעות היום

למי לפנות? למוריס במייל: moris@babait.org.il

 

אוזניות ליד מחשב ()
 

מי? עמותת מחשבה טובה מגשרת על פערים חברתיים באמצעות הנגשת טכנולוגיה והעצמה אישית.

איפה? בכל הארץ, מהבית

מה מחפשים? מתנדבים בעלי ניסיון בהעברת תכני העשרה לגיל השלישי, להעברת הרצאות באמצעים דיגיטליים.

מתי? ימים א'-ש', משעות הבוקר ועד שעות הערב.

למי לפנות? לשירה במייל: taasuka@mtova.org.il

 

מי? התנועה למאבק באנטישמיות ברשת - עמותה ישראלית שפועלת להסרת תכנים אנטישמיים מהמרחב המקוון, ולקידום הכשרות חינוכיות נגד אנטישמיות במגוון שפות. איפה? ההתנדבות מתבצעת באופן מקוון, ואפשר להתנדב מכל מקום בעולם.

מה מחפשים? מתנדבים.ות לניטור תכנים אנטישמיים ברשתות החברתיות הפופולריות: פייסבוק, טוויטר ויוטיוב. וגם, מתנדבים לעיצוב גרפי, לתרגום תכנים ופוסטים אנטישמיים, כתיבת תוכן לעמוד הפייסבוק של העמותה ועוד.

מתי? ימים ושעות גמישים

למי לפנות? להתנדבות והרשמה להכשרה לחצו כאן . לפרטים נוספים פנו לדריה במייל: daryagelfand@gmail.com

 

התנדבויות באזור ירושלים:

מי? בית החולים הדסה עין כרם

איפה? ירושלים

מה מחפשים? מתנדבים עם בגרות, אסרטיביות ותודעת שירות, לסיוע בהחתמת מבקרים בבית החולים על הצהרות בריאות, במטרה להפחית את החשיפה של חולים לקורונה. ההתנדבות מתקיימת מחוץ לבית החולים. למתנדבים תינתן הדרכה וכן ביגוד מגן מלא.

מתי? ימים א'- ו' בכל שעות היום והערב, לכארבע שעות

למי לפנות? לטליה במייל: taliah@hadassah.org.il

 

להתנדבויות נוספות בצל הקורונה ניתן להיכנס לאתר רוח טובה .

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
רוח טובה
יד שרה
כיתבו לנו
מומלצים