שתף קטע נבחר

לחיצה קטנה על הדוושה

זה מה שמכבי חיפה צריכה הערב (18:30, קרית אליעזר) נגד עירוני ראשל"צ, כדי להבטיח עוד שבוע שקט בפסגת הליגה. עם עטר ויעקובו בהרכב, ועם הגנה של ראשון שעדיין לא מתחברת, לא צפויות לירוקים בעיות מיוחדות

הניצחונות של הפועל תל אביב ובית"ר ירושלים מאלצים את מכבי חיפה להמתין עוד נשימה קטנה עם חגיגות האליפות שלה. הערב (א', 18:30 קריית אליעזר) מצפה לה עירוני ראשון לציון. דרך משחקים כאלו תעבור הרכבת בירוק: ללא ברק, ללא רביעיות, אפילו ללא שידור ישיר בטלוויזיה. עוד תחנה קטנה בדרך לאקסטזה הגדולה של סוף חודש מאי.

ללכת על התקפה

לראשון לציון אין את הכלים לסגור משחק. בשבוע שעבר ניסה רמי לוי להוציא נקודה בבית נגד אשדוד, ושילם על זה בהפסד. אם נגד אשדוד הבונקר נכשל, אז איך בדיוק יוצאים מקריית אליעזר בשלום? ראשון לציון עומדת בפני "הסדרה הקשה": חיפה, ירושלים, תל אביב. בני יהודה סוגרת מלמטה, ואשדוד עוד תיקח את הנקודות שלה. הקרקע העונתית מתחת לרמי לוי נסדקת, ואולי זה הזמן להמר מעט, להחליף את הסיכוי השביר לנקודה אחת במתקפה פרועה, כמעט חסרת סדר, כנגד המכבש הצפוי בירוק. לך על זה רמי.

קלסטרופוביה במרכז

בכל עמדה במגרש מנצחת חיפה בנוק-אאוט. מעבר לכל היתרונות הברורים, (כסף, כשרון, זרים וכ"ו) עולים הירוקים על הכתומים גם בסעיף האגרסיביות. דיאן רצ'וניצה, קלמנטי ציטיאשוילי ושאר מחזיקי הכדור מראשון צפויים לחוויה קלסטרופובית קשה במרכז השדה ומעלה. גרנט בנה העונה קבוצה שמקדשת מעל הכל את העמידה על המגרש, הסגירה והמכניות. גרנט דורס באיטיות את הליגה, בלי רומנטיקה וללא טעויות אנושיות. נגד מקדם ההגנה הנמוך של ראשון (כחילה ואוביה לא מתחברים לעת עתה) זה אמור להספיק.

עוד ניקוב בכרטיסיה

אחרי שעברו בשלום את הדקה ה-94 נגד הפועל תל אביב, אחרי שניערו בקלות את בית"ר ירושלים, אחרי שהרוויחו מכל הטעויות האפשריות של היריבות למרוץ. אחרי כל זה, מגיעה חיפה לישורת המסיימת. רק שישה משחקים נותרו לסיומה הסדיר של הליגה, וחיפה יכולה להגיע לאזור הפליי-אוף כשהיא רחוקה מכל איום ריאלי, שקטה ובטוחה. עוד לחיצה קטנה על הדוושה, עוד נשיכה קטנה בראשון, עוד קטנה לבני יהודה וזה מגיע. ימים של אליפות.
אחרי שבע שנים צמוקות, חיפה קרובה לתואר. שביל הזהב אל הכתר עובר גם דרך ראשון לציון. לא נעים, לא אטרקטיבי, בירוקרטיה נטו. עוד ניקוב ענייני בכרטיסיית האליפות.

ההרכבים: חיפה: דווידוביץ'; ז'אנו, בנאדו, אוסטרובסקי, קייסי; ז'אוטאוטאס, פראליה, עטר, בניון; קטן, יעקובו.
ראשון לציון: פיליפקו; קורן, אוביה, כחילה, אלברט; מרציאנו, אליהו, פיטוסי, רצ'וניצה, חג'ג'; ציטיאשוילי.

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
ארכיון ידיעות אחרונות
עטר: קלף מנצח בהרכב
ארכיון ידיעות אחרונות
רונן לידור
לוי: להפיק לקחים מאשדוד
רונן לידור
מומלצים