שתף קטע נבחר

תעלומה בחדר 405 במלון: "הלך וחזר לחדר עם רוצחיו שברחו"

שני החשודים בקשירת קשר למעשה, שהזעיקו עזרה לחדר במלון ביץ' האוס בראון, מכחישים וטוענים: "אנחנו הקורבנות, המתנקשים קשרו אותנו ואיימו עלינו". בימ"ר תל אביב נוטים בשלב זה שלא להאמין לגרסתם של השניים

מה בדיוק התרחש בצוהרי יום שבת האחרון, בקומה הרביעית במלון ביץ' האוס בראון בתל אביב, שהוביל למותו של מיכאל מילר? זמן קצר לאחר הרצח בחדר 405 עצרה המשטרה שני חשודים שהיו עם המנוח, צעיר בן 26, בחדרו והיו אלה שהזעיקו את מנהל המלון לאחר שגילו כי חברם נורה. חשוד שלישי, שלא היה במלון, נעצר בחשד לנשיאת נשק.

 

במשטרה מיהרו להוציא צו איסור פרסום, ואולם השופט אישר לפרסם את פרוטוקול הדיון, שממנו עולה כי שני החשודים שנעצרו טענו כי "נקשרו על ידי המתנקשים ואוימו". כעת נותרה לחוקרי היחידה המרכזית בתל אביב משימה סיזיפית: לעבור על כל מצלמות האבטחה, ולבדוק מי היו אלה שלחצו על ההדק.

 

 

תיעוד מזירת הירי במלון ביץ' האוס בתל אביב (צילום: מוטי קמחי )
תיעוד מזירת הירי במלון(צילום: מוטי קמחי )

ביחידה המרכזית חושדים כי לרצח קדם מבצע מתוכנן היטב. סנגוריהם של שני החשודים, עורכי הדין איציק איצקוביץ וירוסלב מץ, הכחישו כל קשר למעשה, וטענו כי הלקוחות שלהם הם בכלל הקורבנות בסיפור.

 

מהדיון בבית המשפט עלה כי שני החשודים טענו שבשלב מסוים ירד ללובי מילר, שהיה זה ששכר את החדר במלון, וכעבור זמן קצר חזר עם שני רעולי פנים לחדר. החשודים טענו כי המתנקשים קשרו אותם בחדר, רצחו את המנוח ולאחר מכן איימו עליהם ונמלטו. כשהצליחו להשתחרר מהקשירה מיהרו לעדכן את מנהל המלון, שהזמין את המשטרה.

תיעוד מזירת הירי במלון ביץ' האוס בתל אביב (צילום: מד
החשודים טוענים: "אנחנו הקורבנות"(צילום: מד"א )

תיעוד מזירת הירי במלון ביץ' האוס בתל אביב (צילום: מוטי קמחי )
החשד בימ"ר ת"א: "לקחו חלק במבצע הרצח"(צילום: מוטי קמחי )

עו
עורכי הדין איצקוביץ, מץ וסוחמי המייצגים את החשודים(צילום: מוטי קמחי, יריב כץ )

אלא שהחוקרים נוטים בשלב זה שלא להאמין לגרסה, ובבקשות המעצר החשידו אותם כמי שמעורבים בתכנון ובקשירת קשר לביצוע רצח - והיו שותפים לתרגיל "כיפה אדומה", שבמהלכו פותה מילר להגיע למלון שבו נרצח. עו"ד איצקוביץ מסר בתגובה: "מרשי פשוט מופתע וכאוב על האירוע שהתרחש. בשלב מסוים הקורבן יצא מהחדר וחזר עם שתי דמויות. מרשי מצא את עצמו קשור לכיסא כאשר אותן דמויות מאיימות עליו. אם שני החשודים היו קשורים לאירוע הזה, הם היו דואגים לעצמם ויוצאים מהחדר".

 

מעצרו של החשוד השלישי, המיוצג על ידי עו"ד משה סוחמי, הוארך עד יום רביעי, כאמור בגין חשד לנשיאת נשק.

 

על פי הפרטים הידועים, בסביבות השעה 14:00 נשמע קול ירי מחדר 405 שבבית המלון. זמן קצר לאחר מכן התקבל דיווח במשטרה משני גברים על כך שבחדר נמצא אדם ללא רוח חיים. לצוותי מד"א שהגיעו למקום נותר רק לקבוע את מותו של הגבר, שהיה שרוע באמבטיה עם פצעי ירי בחלק גופו העליון. מילר בן ה-26 היה מוכר למשטרה. 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: מוטי קמחי
זירת הרצח
צילום: מוטי קמחי
מומלצים