שתף קטע נבחר

דיווח: מתקני קבוצות ה-NBA ייפתחו מחדש

ב-ESPN מפרסמים כי לשחקנים יתאפשר לחזור לאימונים אישיים על הפרקט, בערים בהן יש הקלות תנועה

צעד זהיר ראשון לעבר השגרה: על פי דיווח ב-ESPN, גורם ב-NBA סיפר כי הליגה תאפשר לשחקנים לחזור לאימונים אישיים במתקני הקבוצות, בערים בהן יש הקלות תנועה. כל זאת החל מה-1 במאי (יום שישי).

 

אותו גורם הוסיף כי בערים בהן עדיין חלות הגבלות נוקשות יותר, ינסו להגיע לסידורים אחרים שיאפשרו בשלב זה חזרה לכושר. מה שכן, ייאסר עדיין על המועדונים לחזור לאימונים קבוצתיים.

 

קוואי לנארד (צילום: AFP)
יוכל לחזור לאימונים אישיים. לנארד(צילום: AFP)

 

גנ'רל מנג'רים של קבוצות רבות משוכנעים שמתקני האימון הם מהאיזורים הבטוחים יותר בתקופה הזו, בטח בארה"ב. "אם השחקנים שלנו יכולים לשחק בהפרש של 24 שעות כולל טיסה, הם יכולים גם לקבל גישה למתקנים שלנו", סיפר לא לייחוס אחד מאותם מנהלי קבוצות.

 

ב-NBA, כזכור, הודיעו בחודש שעבר על הפסקת המשחקים וסגירת הליגה עד להודעה חדשה לפני כשלושה שבועות. זאת ממש אחרי שסנטר יוטה, רודי גובר, נדבק בנגיף הקורונה. נכון לעכשיו אין שום לוח זמנים לחזרה לפרקט, בעיקר כשבארצות הברית המצב מחמיר מיום ליום.

 

בתחילת החודש נטען כי ב-NBA נוטים דווקא לרצות לבטל את העונה. "יש שיחות בין ארגון השחקנים והליגה בשבוע האחרון", כתב בראיין ווינדהורסט מ-ESPN. "אחרי שדיברתי עם שני הצדדים, זה ברור שה-NBA מנסה למצוא עסקה שתאפשר לכולם לסגור את העונה לחלוטין".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים