שתף קטע נבחר

מדליקת המשואה באיחוד זום עם הנכדים: "אני סבתא של כל העולם"

ריינה אביטבול שזכתה לאהבת הציבור סיפרה על התחושות ועל הגעגועים לנכדים. במהלך ריאיון לאולפן ynet הפתיעו אותה הנכדים והנינים והצטרפו לשיחה: "מתגעגעים אליה מאוד ומחכים לראות אותה". צפו במפגש המרגש

ריינה אביטבול, מדליקת המשואה שזכתה לאהבת העם, סיפרה לאולפן ynet על הגעגועים לנכדים ולנינים שלא פגשה כבר כמה חודשים. בהמשך הריאיון הפתיעו אותה בני המשפחה והצטרפו לשיחה. צפו בהפתעה המרגשת.

 

 

"חשבתי שאני סבתא של 41 נכדים, עכשיו אני סבתא של כל העולם", סיפרה אביטבול על החיבוק החם שהיא מקבלת בעקבות הדלקת המשואה.

 

למרות החיבוק הגדול, אביטבול מחכה שמשבר הקורונה ייגמר כדי לראות את המשפחה ולהמשיך בהתנדבות בבית החולים שערי צדק בירושלים. "אני מחכה שהמחלה תיגמר. רוצה לצאת לראות את הנינים ונכדים, ואחר כך ללכת להתנדב. אני רוצה לחזור כבר מחר, הלוואי שתיגמר הקורונה".

טקס הדלקת המשואות (צילום: אולפני הרצליה)
אביטבול מדליקה משואה. "עכשיו אני סבתא של כל העולם"(צילום: אולפני הרצליה)

במהלך הריאיון סיפרה אביטבול על הגעגועים לנכדים. "אני לא רואה אותם כבר חודשיים, לא נינים ולא נכדים, הם מפחדים לבוא אליי". זמן קצר אחר כך הופיעו על המסך הנכדים והנינים למפגש וירטואלי מרגש. "אני רואה את כולם, תודה רבה לכם", אמרה ריינה.

 

"בדרך כלל אנחנו רואים אותה הרבה, בין אם זה בסופי שבוע, בשבתות או בחגים", סיפרה הנכדה ענבל. "אני אישית לא ראיתי אותה כבר חודש וחצי בערך, אולי קצת יותר. מתגעגעים אליה מאוד ומחכים כבר לראות אותה".

 

אביטבול סיפרה שהיא מחכה מאוד למפגש הפיזי עם הנכדים והנינים והוסיפה: "אני אבשל הרבה דברים טובים. אתם אולי לא מכירים את האוכל של המרוקאים, אני מתה להיות במטבח, מאוד אוהבת לבשל".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אלירן אביטל
ריינה אביטבול
צילום: אלירן אביטל
מומלצים