שתף קטע נבחר

ספיידרמן נאבק בקורונה: מבזק חדשות טובות

הצפי הוא לירידה הגדולה בהיסטוריה בפליטת גזי החממה, ישנם 102 חיסונים פוטנציאליים בפיתוח ברחבי העולם, ספיידרמן נצפה ברחובות אנטליה ועוד חדשות טובות. צפו במבזק מאולפן ynet

צפו במבזק חדשות טובות מאולפן ynet:

 

יש פוטנציאל

ארגון הבריאות העולמי הכריז בסוף השבוע כי ישנם 102 חיסונים פוטנציאליים בפיתוח ברחבי העולם. שמונה מהם כבר אושרו לניסויים קליניים, ושבעה מתוכם כבר קיבלו אור ירוק להמשך התהליך. הארצות המובילות הן ארצות הברית, סין ובריטניה. 

 

מבחנה עם מזרק ()
102 חיסונים פוטנציאליים בפיתוח ברחבי העולם
 

 

לנשום אוויר נקי

שנת 2020 לא האירה לנו פנים עד כה, אבל לפחות בגזרת זיהום האוויר אנחנו במקום הכי טוב שהיינו בו אי פעם. דו"ח חדש שפרסמה השבוע סוכנות האנרגיה הבינלאומית מראה שבהתבסס על ניתוח של יותר ממאה ימי נתונים השנה, עד סוף שנת 2020 פליטות גזי החממה יפחתו בשיעור של 8% - הירידה הגדולה ביותר בהיסטוריה. וכל זאת "בזכות" הקורונה.

 

זיהום אוויר ()
הירידה הגדולה ביותר בהיסטוריה בפליטת גזי חממה

 

גיבור על הקורונה

אז אחרי שהציל פעם אחר פעם את תושבי ניו יורק, ספיידרמן מגיע לאנטליה שבטורקיה. גיבור-על נצפה בימים האחרונים על מרפסות, אצל הירקן המקומי ואפילו מסייע לחקלאים, ומתגייס למשימה הלאומית החשובה: לנצח את הקורונה.

 

עם תלבושת של ספיידרמן, בוראק סוילו (26), תושב העיר, מסייע למבוגרים וקונה להם מצרכי מזון, ובכלל – מעלה את המורל בתקופה לא פשוטה זו. כמו ספיידרמן ההוליוודי, גם סוילו אומר: "כוח העל שלי הוא לעשות טוב לשכונה שלי" - ואתם הרי יודעים, כוח גדול מגיע עם אחריות גדולה.

 

הרמוניה מוזיקלית

ולפני סיום, צפו בתלמידים של פרויקט ילדי המוזיקה של יפו, שמורכב ממגוון אוכלוסיות בחברה הישראלית, בביצוע מקסים לשיר Blackbird של הביטלס, בהשראת ימי הקורונה:

 

 

פרויקט ילדי המוזיקה מייסודו של רן שמעוני פועל למען שוויון הזדמנויות בתחום המוזיקה. הפרויקט נתמך על ידי עיריית תל אביב-יפו ועל ידי אמנים ומוזיקאים מהשורה הראשונה בישראל (אסף אמדורסקי, יהודית רביץ, אסתר רדא, שי צברי ועוד). מדובר בפרויקט התנדבותי, שזכה באות הנשיא למתנדב לשנת 2019.

 

פרויקט
פרויקט "ילדי המוזיקה" - כולם עומדים יחד על במה אחת, שרים ומנגנים בהרמוניה ובאחדות

 

תלמידי הפרויקט מורכבים ממגוון אוכלוסיות בחברה הישראלית - יהודים, מוסלמים, נוצרים, עולים חדשים מאתיופיה וילדי מהגרים ועובדים זרים. כולם עומדים יחד על במה אחת, שרים ומנגנים בהרמוניה ובאחדות. במסגרת הפרויקט בני הנוער רוכשים השכלה מוזיקלית ברמה גבוהה וכלים מנטליים להצלחה בחיים בכל תחום שיבחרו. לאחרונה, ממש לפני סגר הקורונה, הופיעו התלמידים עם ביצוע זה בבית הלורדים בלונדון, בפני לורדים וחברי הפרלמנט הבריטי.

 

  • רוצים לעשות טוב? עמותת רוח טובה מקבוצת אריסון, המציעה לאורך כל השנה התנדבות בהתאמה אישית, מציגה את כל המקומות שאליהם ניתן לפנות כדי להתנדב בעת הזו. למגוון התנדבויות בצל הקורונה לחצו כאן.

 

  • יש לכם חדשות טובות משלכם? שלחו ל-shlomit-sh@ynet.co.il  וציינו בנושא "למבזק חדשות טובות".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
רוח טובה
יד שרה
כיתבו לנו
מומלצים