שתף קטע נבחר

בגרמניה זועמים על קאלו שלחץ ידיים באימון

שחקן הרטה ברלין נראה מפר את ההנחיות ולא שומר מרחק בווידאו שהפיצה הקבוצה של השחקנים מגיעים לאימון. 10 שחקנים נמצאו חיוביים ב-1,724 בדיקות קורונה שנערכו ל-36 קבוצות משתי הליגות הראשונות

בגרמניה חזרו קבוצות הכדורגל לאימונים תחת המגבלות וההנחיות של משרד הבריאות במדינה, אך מסתבר שלא כולם מקפידים על הכלליםפ על פי מיטב המסורת הגרמנית: זעם גדול התעורר במדינה על סלומון קאלו שנראה לוחץ ידיים ולא שומר מרחק באימון קבוצתו הרטה ברלין.

 

המהומה התעוררה לאחר שהרטה עצמה הפיצה סרטון של השחקנים מגיעים לאימון וקאלו נראה לוחץ ידיים עם חבר בצוות המקצועי ולאחד השחקנים ומתיישב על ספסל קרוב מאוד לחבר אחר לקבוצה.

 

 

בינתיים, מינהלת הבונדסליגה הודיעה כי 10 שחקנים ואנשי צוות נמצאו חיוביים לקורונה מתוך 1,724 בדיקות שנערכו ביום חמישי לקבוצות משתי הליגות הראשונות בגרמניה. למרות זאת, הכוונה היא עדיין לחדש את הליגה כבר בחודש הקרוב.

 

מהמינהלת נמסר כי הנדבקים נכנסו לבידוד, וסיבוב שני של בדיקות ייערך במהלך השבוע הקרוב כדי לבדוק האם מישהו מהקבוצות שהיה איתם במגע נדבק גם כן. החלטה סופית בנוגע לתאריך המדויק בו תחזור הבונדסליגה לפעילות תגיע לאחר פגישה בין נציגי הממשלה לאנשי המינהלת. בעקבות מקרי ההידבקות, סביר להניח כי הליגה לא תשוב לפני ה-16 במאי.

 

ארלינג הלאנד (צילום: EPA)
הלאנד. רוצים לראות אותו חוזר לכבוש(צילום: EPA)

 

 

 

 


פורסם לראשונה 04/05/2020 18:00

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים