שתף קטע נבחר

עושים סדר: תהיה יורדת, גמר הפיינל-פור בסוף יולי

אחרי שדירקטוריון המינהלת הצביע על חזרתה של הליגה, יש כבר תאריכים לחידוש העונה, אבל גם לא מעט סימני שאלה. כל הפרטים

 

כמה דקות אחרי שדירקטוריון מינהלת הליגה הצביע אחר הצהריים (שישי) בחיוב לחידושה של העונה, אחרי ישיבה סוערת במלון הילטון תל אביב שנמשכה כארבע שעות, פורסם באתר המינהלת וברשתות החברתיות לוח הזמנים הצפוי.

 

 

עד ה-17 במאי ניתן לקבוצות "זמן התארגנות" במהלכו הן ינסו להחזיר כמה שיותר זרים לארץ, או לחילופין להחתים חדשים. לא סתם הציוץ השני בחשבון הטוויטר של המינהלת היה לוח הזמנים באנגלית - כדי להסביר לשחקנים הזרים מה הולך לקרות מעכשיו. מה-17 עד ה-31 במאי כל השחקנים נכנסים לבידוד ביתי. ב-1 ביוני חוזרים לאימונים.

 

סקוטי ווילבקין וגרגורי ורגאס (צילום: יאיר שגיא)
המשחקים נפתחים ב-20 ביוני. ווילבקין מול ורגאס(צילום: יאיר שגיא)

 

הליגה עצמה תחודש ב-20 ביוני עם המחזור ה-22 והאחרון של הסיבוב השני. לאחר מכן ייערך סיבוב שלישי מקוצר. כבר עכשיו ברור שהמשחקים יתקיימו במתכונת של שני מחזורים בשבוע. שמונה הראשונות יעפילו לפלייאוף, האחרונה בטבלה תרד לליגה הלאומית. סדרות רבע הגמר ייערכו בשיטה של הטוב משלושה במקום חמישה, אירוע הפיינל-פור יתקיים בשבוע האחרון של יולי.

 

משרד הבריאות הסכים לבוא לקראת הקבוצות, וקבע כי כל אחת תוכל לארח את משחקיה באולמה הביתי, בניגוד להצעת המינהלת המקורית שדיברה על שני אולמות במרכז הארץ. כמו כן, הזרים, שתחילה רצו כי ישהו בבידוד במלון, יוכלו לעשות זאת בדירות השכורות שלהם.

 

הפועל חולון מכבי ראשון (צילום: אורן אהרוני)
הזרים יוכלו להיות בבידוד ביתי(צילום: אורן אהרוני)

 

יש לציין כי לוח המשחקים עצמו, חלון ההעברות, ענייני החתמות של ישראלים מהליגה הלאומית, ועוד דברים כל מיני דברים אדמיניסטרטיביים, ייקבעו על ידי ועדת מינהלת מיוחדת בימים הקרובים.

 

במינהלת ממש לא ויתרו על אובדן ההכנסות שספגו עד כה בעקבות משבר הקורונה, וימשיכו לספוג לאור העובדה שקהל לא יוכל להגיע למגרשים עד להודעה חדשה. בישיבה היום הבטיח יו"ר המינהלת, שמואל פרנקל, כי כל קבוצה תקבל 550 אלף שקל, כאשר כבר ביום ראשון הן יקבלו מקדמה על הסכום של 200 אלף שקל. כמו כן, עדכן פרנקל כי המינהלת תקבל מעצם חזרת הליגה 6.5 מיליון שקלים מגורמים שונים.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: עוז מועלם
גינת מול ווילבקין
צילום: עוז מועלם
מומלצים