שתף קטע נבחר

החייל מהסטילים שהפך לשף של קרם ברולה

שני בחורים בשנות ה-20 המוקדמות לחייהם מפעילים מיזם מחתרתי של קינוחי קרם ברולה בתוספות שונות, מתוך דירת חדר ביפו. לא מאמינים? גם אנחנו לא האמנו, עד שיצאנו לטעום וראינו בדיוק איך זה קורה. צפו

צפו: המיזם המחתרתי מתוך דירת חדר ביפו 

 

תקופת הקורונה הביאה איתה לא מעט מיזמי אוכל מעניינים - ומחתרתיים, כאלה שמתנהלים מתוך דירות פרטיות או מטבחים שהיו פעם מטבחי מסעדות פעילים. אחד מהם זה הקינוח החדש שמשגע את תושבי המרכז - קרם ברולה בלא פחות משמונה טעמים שונים. וחוץ מהטעם, מה שעוד מפתיע זה שאת המיזם הזה מנהלים שני בחורים צעירים בשנות ה-20 המוקדמות לחייהם, מתוך דירת חדר ביפו. לא מאמינים? גם אנחנו לא האמנו, אז יצאנו לבדוק מקרוב איך זה בדיוק קורה.

קרם ברולה (צילום מתוך הסרטון)
(צילום מתוך הסרטון)

קרם ברולה (צילום מתוך הסרטון)
קרם ברולה: גרסת הבסיס לפני הטופינג(צילום מתוך הסרטון)
סתיו איתם הוא חייל משוחרר מצפון הארץ ששירת בסטילים. שם, בבטן הספינה, היה מטבח קטן שבו החיילים היו מפהקים עצמם כל פעם במשהו אחר, בשביל לשמור על המוראל. ההתמחות של איתם הייתה - קרם ברולה. ולא, לא היה לו ניסיון קודם במטבח או בקונדיטוריה. הוא מצא מתכון, שיפר אותו והחיילים טרפו את התוצאה.

 

כשהשתחרר מהצבא הוא עבד במסעדה, אבל אז הגיעה הקורונה והוא יצא לחל"ת. בזמן החל"ת הוא החליט לנסות להתפרנס ממה שהוא יודע הכי טוב לעשות - קרם ברולה. הוא גייס למשימה חבר טוב, אליאב בטיטו, ויחד הם הקימו את המיזם Break brulee.

קרם ברולה (צילום מתוך הסרטון)
סתיו איתם(צילום מתוך הסרטון)
 

קרם ברולה זה קינוח טעים ואהוב אבל דיי מקובע - בדרך כלל הוא נראה אותו דבר. אבל לשניים האלה יש בתפריט לא פחות משמונה תוספות מתוקות ומפתיעות לקרם ברולה המוכר - יש קרם ברולה עם מרנג מקורמל ועוגיות, יש עם פירות יער, יש עם מייפל ופקאן סיני, יש עם בננה, יש עם אוראו, יש עם שוקולד ומרשמלו ויש אפילו קרם ברולה עם בייגלה מלוח.

קרם ברולה (צילום מתוך הסרטון)
קרם ברולה עם בייגלה מלוח(צילום מתוך הסרטון)
"אני והמטבח חברים טובים", מספר איתם, "הייתי בסטילים ושם אנחנו מכינים לעצמנו את האוכל. אני הייתי אחראי על הקרם ברולה, פינוק לחברים בספינה. לפני פרוץ הקורונה עבדתי במסעדה ואז סגרו את המסעדות והוציאו אותי לחל"ת. אני בנאדם שלא יכול לשבת בחוסר מעש אז עלה לי הרעיון להקים את המיזם הזה".

 

למה דווקא קרם ברולה?

"רצינו למכור משהו שיתפוס. קרם ברולה זה קינוח שבדרך כלל לא נותנים לו את הכבוד המגיע לו. ומי לא אוהב קינוח?"

 

המיזם מתנהל לפי כל הכללים: הצוות עם מסיכות וכפפות, אין מקומות ישיבה, ואם אתם רוצים לטעום אז תצטרכו להגיע פיזית למקום ולקחת טייק אאוי. אבל השניים מעדכנים כי לאור הביקוש הרב, בקרוב הם פותחים מקום משלהם בצפון הארץ.

 

 

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום מתוך הסרטון
בדקנו את המיזם המחתרתי של קרם ברולה
צילום מתוך הסרטון
מומלצים