שתף קטע נבחר

עלי מוחמד איחר למשחק ויעמוד לוועדת משמעת

הקשר לא פתח בהרכב במשחק האימון מול בני יהודה וייתכן כי ייענש. בן חיים שלא שחוזהו מסתיים בסוף החודש, עשוי להאריך אותו עד תום העונה - אך הדבר תלוי מו"מ. פלומן וקונטה לא ימשיכו. המועדון הודיע על שלוחה חדשה בגדרה

בבית"ר ירושלים היו מרוצים מאוד מהיכולת בניצחון 0:3 על בני יהודה במשחק האימון אתמול (שני), אך מסתבר שלא רק אנרגיות טובות הגיעו מהמשחק הזה: קשר הקבוצה עלי מוחמד איחר להגיע למשחק, לא פתח בהרכב וצפוי לעמוד בפני ועדת משמעת של הקבוצה. הקשר עשוי להיענד, אם כי במועדון מן הסתם יתחשבו בעובדה שלא מדובר בשחקן פרובלמטי ושמדובר בתקרית נדירה לגביו.

 

בעניין אחר, לאחר המשחק ועל אף שכבר התקבלה החלטה כי הבלם טל בן חיים לא ימשיך בעונה הבאה, כפי שפורסם לראשונה אתמול ב-ynet, נערכה בינו לבין הבעלים משה חוגג שיחה בנוגע לאפשרות שימשיך לשחק עד לסיום העונה הנוכחית.

 

מוחמד ואינברום (צילום: ראובן שוורץ)
מוחמד בגביע מול מכבי פ"ת. איחור לא אופייני(צילום: ראובן שוורץ)

 

במועדון כבר התקבלה החלטה להאריך את חוזיהם של איתמר ניצן - שיישאר שנתיים נוספות - וכן של אופיר קריאף ושלומי אדרי, ולכן יסגרו עימם גם את המשך העונה הנוכחית מבחינתם.

 

בן חיים, לעומתם, לא נמצא בתוכניות של בית"ר לעונה הבאה והוא מסיים את חוזהו ב-31 במאי. עם זאת, ייתכן שהוא יקבל הזדמנות נוספת עם חוזה זמני עד לסיום העונה, אולם גם זה תלוי מו"מ, כשגם אורי מגבו מסיים חוזה ויצטרך להאריך אותו. מבחינת הזרים, אנטואן קונט ופרדי פלומן צפויים לעזוב, בעוד שחאבי גארסיה ועלי מוחמד ישוחררו רק אם תגיע הצעה גבוהה בעבורם.

 

טל בן חיים נוגח (צילום: טל שחר)
טל בן חיים. מו"מ להמשך העונה(צילום: טל שחר)

 

במועדון מרוצים מהיכולת של אלירן עטר שכבש צמד נגד בני יהודה ונראה בכושר מצוין. הקבוצה עוד תשחק נגד נס ציונה כמשחק הכנה לקראת החזרה לליגה בשבת הבאה במשחק מול הפועל באר שבע.

 

במקביל, בית"ר הודיעה על פתיחת שלוחה חדשה של המועדון בעיר גדרה, שמצטרפת לשלוחות ברחבי הארץ. "גדרה נחשבת לאחת הערים המתפתחות בישראל וכוללת בתוכה אוכלוסיה צעירה, אשר תוכל לתת לילדיה הכוונה מקצועית בתחום הכדורגל. בית"ר ירושלים תחזיק בזכות ראשונים בכל הקשור לשחקנים, כשהמצטיינים יוכלו להגיע עד לאקדמיה שלנו ולהיות חלק ממחלקת הנוער המתפתחת שלנו. בית הספר לכדורגל יהנה מההטבות השמורות לשלוחות המועדון ויכלול גם מעקב צמוד על ידי אנשי המקצוע של המועדון", נמסר מהמועדון.

 

אלי אוחנה ואנשי גדרה (צילום: בית
אלי אוחנה ואנשי גדרה(צילום: בית"ר ירושלים)


פורסם לראשונה 19/05/2020 09:20

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ראובן שוורץ
עלי מוחמד
צילום: ראובן שוורץ
מומלצים