שתף קטע נבחר

ייעוץ משכנתאות פרטי הוא אחד המקצועות הטובים ביותר במאה ה-21

ישראלים רבים מגלים שהבנקים למשכנתאות לוקחים להם עשרות ומאות אלפי שקלים יותר ממה שהמציאות מחייבת, זאת בשל פערי ידע עצומים אל מול הלקוחות שמגיעים לבד לבנק, כאן אתם יכולים להיכנס לתמונה

בשונה מהרבה מאוד מקצועות, ייעוץ משכנתאות פרטי נמצא בצמיחה אדירה בשנים האחרונות בישראל בכלל ואחרי משבר הקורונה בפרט.

 

באיתנים, בנינו לכם הכשרה שיטתית, מקצועית שתוכלו לעבור בזמן שלכם עם תמיכה מלאה, על מנת שגם אתם תהפכו להיות יועצי משכנתאות פרטיים.

 

לוגו החברה (צילום: יח"צ)
לוגו החברה(צילום: יח"צ)

 

ההכשרה כוללת הנגשה של כל החומר המקצועי שהבנקים היו שמחים שלא יגיע לאף אחד, וכמובן, הכשרה, צעד אחר צעד, לבניית עסק בתחום.

 

אחד הדברים הכי יפים בייעוץ משכנתאות הוא שבניגוד לעסקים אחרים, לא צריך לשלם שכירות, להחזיק סחורה ולעבוד מול ספקים רבים.

 

בעסק של ייעוץ משכנתאות אין באמת סיכונים והוא מאוד מתאים לאנשים שמחפשים קריירה שנייה מתגמלת ומספקת או לאלו שמחפשים השלמת הכנסה בפנסיה.

 

בייעוץ משכנתאות כל מה שצריך זה את הידע המקצועי, מחשב ואת התמיכה שלנו.

 

זה ורק זה יכול לדאוג לכם להכנסה מאוד מאוד יפה (כל תיק משכנתא מכניס כ־6,000 שקל) ולשלב את זה עם מקצוע בעל ערך עצום שתורם למשפחות בישראל רבות.

 

היתרון הגדול ביותר של אנשים מעל לגיל 50 הוא הרוגע והשקט שהם יכולים לתת מהניסיון שלהם־ דבר שאנשים מאוד מחפשים אצל יועץ שהולך לטפל להם בעסקה הכי גדולה בחיים שלהם.

 

אנחנו באיתנים– הרשת הארצית לייעוץ למשכנתאות גאים להוביל את תחום הכשרת יועצי המשכנתאות בישראל ולהיות בית הספר עם הכי הרבה בוגרים ובוגרות שעובדים בתחום.

 

את ההכשרה מובילים המנכלים של איתנים, עדי שטרן ושמעון שטרית.

עדי שטרן, מנכ"ל משותף (צילום: יח"צ)
עדי שטרן, מנכ"ל משותף(צילום: יח"צ)

 

עדי שטרן, בוגר תואר ראשון במנהל עסקים עם התמחות במימון, אנליסט ומנהל השקעות עם רישיון מהרשות לניירות ערך. עדי נמצא בענף המשכנתאות כבר למעלה מעשור, טיפל באלפי תיקי משכנתאות והכשיר מאות יועצים בהצלחה גדולה.

שמעון שטרית, מנכ"ל משותף (צילום: יח"צ)
שמעון שטרית, מנכ"ל משותף(צילום: יח"צ)

 

שמעון שטרית, הגיע מתחום הרפואה ועד כניסתו לעולם המשכנתאות היה פרמדיק. שמעון נמצא בעולם המשכנתאות כבר עשור, ראה ועשה את כל התיקים האפשריים וטיפל בכל מקרה בדגש על מקרים מיוחדים ולא פשוטים.

 

אז, במידה ועברתם את גיל 50 ויש לכם רצון עז לשלב קריירה נוספת עם המון ערך, סיפוק והכנסה יפה, נשמח לראות אתכם איתנו ולהעניק לכם את כל מה שאתם צריכים על מנת להתחיל.

 

 

 

office@eytanim.net

8709*

www.eytanim.net

הכתבה בשיתוף איתנים

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים