שתף קטע נבחר

איחוד האמירויות: תפילה בעברית למנהיגי המדינה

הקהילה היהודית באיחוד האמירויות פירסמה סרטון בטוויטר בו היא מתפללת בשפה העברית להצלחת מנהיגי המדינה. "יש לנו קהילה יפה. החיים שלנו טובים. בכל שבת אנחנו מתפללים בבית הכנסת", אמר סולי וולף, נשיא הקהילה היהודית שפירסם את הסרטון

 

 

"הנותן תשואה למלכים וממשלה לנסיכים": הקהילה היהודית באיחוד האמירויות פרסמה הערב (ב') בטוויטר סרטון  שצולם בבית הכנסת בדובאי, בו היא מתפללת בשפה העברית ל"שגשוג ושלום", של מנהיגי המדינה וחייליה.

 

<< הכול על העולם היהודי - בפייסבוק של ערוץ היהדות . היכנסו >>

 

בסרטון התפילה המלווה בכתוביות באנגלית וערבית הקהילה היהודית מבקשת, "לשמור על נסיך האיחוד האמירויות הערביות, מוחמד בן זאיד. בחלק אחר בסרטון, דמותו של הרבי מלובביץ' מופיעה ברקע לצד ספר תפילה עם כיתוב בערבית.  במדינה המוסלמית, נכון להיום חיים כ-3,000 יהודים במספר מוקדים נפרדים.

 

קיראו עוד בערוץ היהדות:

 

"החיים פה  מאוד טובים. הממשל נותן לנו יחס מצוין ובכל שבת, אנחנו מתפללים כל בבית הכנסת שלנו", אומר מר סולי וולף, נשיא הקהילה היהודית באיחוד האמירויות, "יש לנו קהילה יפה ולכן החלטנו לפרסם את הסרטון". 

 

הקהילות מתחברות

הקהילה היהודית פועלת ברשתות החברתיות באופן יותר ויותר בולט, מאז  התחממות היחסים ובעקבות ניסיונות מצד השלטונות בשנים האחרונות להוכיח כלפיה פתיחות דתית. מלבד חשבון טוויטר של הקהילה בו גם מתייחסים לאירועים שבאיחוד, פועל חשבון אינסטגרם שכל כולו מוקדש לטהרת האוכל הכשר ומטרתו בסיוע בכשרות בעיר הבירה המוסלמית.

 

   (טוויטר)
בית הכנסת בדובאי(טוויטר)

 

ב"עיד אל פיטר" האחרון העלתה הקהילה סרטון בו היא מבשרת על הגעת בשר כשר בשילוב שיר בסגנון זמר עברי המברך על החג שחל באותם ימים.

 


פורסם לראשונה 01/06/2020 22:23

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים