שתף קטע נבחר

הספורטאית החשודה בסחר בנשים לזנות אושפזה: "התייחסה לקורבנות כחפץ"

מעצרם של אלופת ישראל לשעבר באתלטיקה ובן זוגה הקודם הוארך בשישה ימים נוספים. החשודה חשה אתמול ברע ואושפזה בבית חולים. נציג המשטרה: "היא פיקחה על הנשים תוך כדי השפלתן". פרקליטת החשודה: "הנשים בחרו לעבוד בזנות"

 האתלטית לשעבר שנעצרה ()
אלופת ישראל לשעבר. אושפזה לפני הדיון

בית משפט השלום בתל אביב האריך היום (ג') בשישה ימים נוספים את מעצרם של אלופת ישראל לשעבר באתלטיקה ובן זוגה הקודם, שלפי החשד הפעילו רשת לסחר בנשים למטרות זנות. לפני הדיון הוציא בית המשפט המחוזי בעיר צו איסור פרסום על שמה של החשודה, לבקשת עורכת דינה, עד להגשת כתב אישום נגדה.

 

אתמול פונתה החשודה לבית חולים לאחר שחשה ברע ובעקבות אשפוזה היא נעדרה מהדיון היום. לטענת המשטרה, בן זוגה לשעבר משבש את חקירותיו בטענה שמצבו הרפואי לא מאפשר לו לענות לשאלות החוקרים.

 

נציג המשטרה, רב-סמל בכיר אוריאן הרוש, אמר כי מדובר בפרשייה חמורה של ניהול רשת זנות לאורך זמן רב על ידי החשודה והגרוש שלה תוך ניצול ומצוקה של נשים.

 

"פגעה בהן גם נפשית" 

לגבי הספורטאית לשעבר, שעמדה לפי החשד בראש הרשת, אמר נציג המשטרה כי "הקורבנות מתארות את שלב הגיוס שלהן מחו"ל עד הגעתן לישראל והקשר הישיר שלהן לבעלת הרשת שהדריכה אותן ופיקחה עליהן תוך כדי השפלתן. החשודה דחקה אותן לעבוד תחת מגבלות רפואיות (גם כשהיו בווסת החודשית) כשהיא פוגעת בהן גם נפשית והחשודה התייחסה אליהן כחפץ. חלק מהקורבנות טוענות שלא נותרה להן ברירה אלא לעבוד בזה כי הן היו צריכות לפרנס משפחה. התמונה מבחינתנו מאוד ברורה".

 

לגבי בן זוגה לשעבר, אמר נציג המשטרה כי "הוא מקשה על התקדמות החקירה בצורה מניפולטיבית. יש לנו חומר רב להטיח בו, המניפולציות שלו די מגוונות, ולא הגיוני שבכל פעם בחקירה אחרי שעה-שעתיים הוא לא חש בטוב. נוכח ההתנהלות של החשוד זה מקשה עלינו. לא היה יום אחד שהצלחנו לחקור אותו. אנו מבקשים להאריך את מעצרו בשבוע כדי שנוכל להתקדם בחקירה". נציג המשטרה אמר כי הקורבנות זיהו את החשוד וכי הוא היה מבצע ביקורות בדירות ששימשו אותו.

 

 

פרקליטתה של החשודה, עו"ד אורית חיון, אמרה כי "אותן נשים בחרו לעבוד בזנות, עשו את זה מבחירה שלהן כי הן היו צריכות להתפרנס. בסופו של יום מדובר בחמש עד 10 בנות שהגיעו למדינת ישראל מרצונן והן מבחירה שלהן בחרו לעסוק בזנות כי צריכות לפרנס משפחות בחו"ל - זו בחירה אישית שלהן. הן שכרו מקומות ודירות וקיבלו הנחיה ברורה ממרשתי לא לקיים יחסי מין במקום ספציפי. הן קיבלו כסף עבור שירותים שהן בחרו לתת. מרשתי מעניקה מסאז'ים, היא מתמחה במסאז' ספורטיבי - זה לא-לא חוקי".

 

השופטת ענת יהב האריכה כאמור את מעצרה של הספורטאית לשעבר בשישה ימים נוספים, וקבעה כי מכל חומרי הראיות עולה כי "מדובר במי שניהלה מספר בתי בושת, גרמה לאותן בנות לעזוב את המדינה שלהן ולעבוד בזנות, כמו כן היא התנהגה בצורה פסולה באותן בנות אשר מצאו את פרנסתן בזנות".

 

מעצר בן הזוג לשעבר הוארך גם כן בשישה ימים נוספים. השופטת קבעה כי "החשוד מעורב בעבירות חמורות והוא יד ימינה של החשודה. הוא 'המוציא והמביא' ואיש סודה של החשודה לכל דבר ועניין. החשוד היה מבצע פעולות אקטיביות בבתי הבושת שם התרחשה התנהלות בלתי חוקית".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים