שתף קטע נבחר

רוסו: "אני מתרגש לחזור לבאר שבע"

בית"ר ירושלים יצאה היום (שני) למלון בבאר שבע. המאמן נסים בכר יחליט באופן סופי על מערך הקבוצה רק מחר

"אני בהחלט מתרגש לקראת המשחק מול הפועל באר שבע ואני מתאר לעצמי שהקהל של באר שבע זוכר טוב את העבר המשותף שלנו ואת הגביע שלקחנו ביחד". אמר היום ל-ynet ג'ובאני רוסו, שכזכור החל את הפריחה שלו בכדורגל הישראלי כשלקח תחת אלי גוטמן את גביע המדינה עם הפועל באר שבע. רוסו אף היה זה שכבש את השער בגמר הגביע לפני שלוש וחצי שנים.
"באר שבע היא עיר של כדורגל עם המון קהל. אני מאחל לקהל הז שיהנה, ושנפגש שוב בשנה הבאה בליגת העל", הוסיף רוסו. "הקבוצה הזאת יקרה לי מאוד, ואני מאחל לה כל טוב שבעולם, אבל נראה לי שבית"ר בתקופה טובה ושאנחנו צריכים לנצח".
המשחק בין בית"ר ירושלים להפועל באר שבע יערך מחר, יום שלישי, בשעה 18:00 (שידור ישיר בערוץ 5).

אופטימיות בבית"ר

בית"ר ירושלים יצאה כבר הערב למלון בבאר שבע, שם תתכונן למשחק מחר. לפחות 6,000 אוהדי בית"ר ינהרו מחר בעקבות הקבוצה לבאר שבע, בעיקר בשל האופטימיות השוררת במועדון בעקבות הניצחון המשכנע שהשיגה הקבוצה בשבת.
ניסים בכר, מאמנה של בית"ר כיום, היה המאמן הראשון שהביא לבית"ר גביע, עוד ב-1976. היום אמר בכר: "מצפה לנו משחק חשוב ביותר, ההגרלה הכי קשה שנפלה על ליגת העל, ואני מצפה שהשחקנים יהיו מוכנים אליו". בכר יחליט על המערך שבו תעלה הקבוצה רק לאחר שישוחח עם שחקניו היום ומחר בבוקר.

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום : ערן (יופי) כהן
ביקור מולדת. ג`ובאני רוסו
צילום : ערן (יופי) כהן
מומלצים