מפעל הפיס הודיע כי החל מהיום (חמישי) בבוקר תחזור פעילות המכירות וההגרלות, זאת על אף שהקלות חלקיות בסגר צפויות להיות רק החל משבוע הבא, בתי הספר עדיין אינם פועלים ובשירות התעסוקה מדווחים על כמעט מיליון מובטלים.
>> לסיפורים הכי מעניינים והכי חמים בכלכלה - הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו
בני דרייפוס, מנכ"ל מפעל הפיס, אמר אמש כי הפיס לא היה צריך כלל לסגור את המכירות בעת הסגר, אולם, הפעילות נסגרה בכל זאת "בשל סולידריות עם המצב". לדבריו "הודענו הערב לציבור שאנחנו מתכוונים לפתוח את המכירות במקומות שפתוחים ממילא, כמו פיצוציות וחנויות מכולת".
1 צפייה בגלריה
דוכן של מפעל הפיס
דוכן של מפעל הפיס
דוכן של מפעל הפיס
(צילום: אסף מגל)
נזכיר, כי לאחר ההכרזה על הסגר השני, הודיע מפעל הפיס כי החל מיום 18/9/2020 יוקפאו זמנית מרבית ההגרלות, פרט להגרלות של מנויי פיס.
ממפעל הפיס עוד נמסר, כי הדוכנים ברחובות ובקניונים יישארו סגורים, אך פעילות מכירת מוצרי הפיס בנקודות המכירה תתבצע בהתאם להנחיות ולכללים שיינתנו מעת לעת על ידי הממשלה. "ציבור הלקוחות מתבקש להישמע להוראות אלו ולכבדן", נאמר בהודעת מפעל הפיס.
עוד מתברר, כי בשלב זה לא ניתן יהיה לפדות זכיות גבוהות מ-11 אלף שקל במשרדי המשווקים או בבית מפעל הפיס ואותן יהיה ניתן לפדות רק עם החזרה לפעילות מלאה ובהתאם לשעות הפעילות.
לפי גורם המעורה בפרטים, הפתיחה נעשית בין השאר בשל לקוחות קבועים שהתלוננו על אי מכירת כרטיסי ההגרלה ושטענו כי "אין לנו מה לעשות בימים האלה".
יצויין כי במשרד האוצר ובמשרד ראש הממשלה, טענו אמש כי אינם מעורבים בהחלטה ואין זה באחריותם.
פורסם לראשונה: 22:53, 14.10.20