שתף קטע נבחר

NBA: הספרס ניצחו בחוץ את הבלייזרס

במפגש בין שתי מועמדות לאליפות מהמערב, ניצחה סאן אנטוניו בפורטלנד 79:93, אחרי ריצה של 6:23 ברבע השלישי. שארלוט ניצחה את אורלנדו ויוסטון את הקליפרס

סן אנטוניו מראה סימנים של הקבוצה הגדולה שרק לפני שנתיים זכתה באליפות.
29 נקודות של דרק אנדרסון ו-16 ריבאונדים של טים דאנקן, העניקו לפנות בוקר (ו') לספרס ניצחון חשוב בפורטלנד על הבלייזרס - 79:93, במפגש בין שתיים מהקבוצות הטובות במערב. "זה היה מסוג המשחקים שמגדירים אותך, בעיקר לקראת סיום העונה", אמר כוכב הקבוצה, טים דאנקן. מנגד נראתה פורטלנד שוב כמו אותה קבוצה שמתפרקת מנטלית בשתי עונות האחרונות. הבעיה העיקרית של הבלייזרס, היא הפאוור-פורוורד של ראשיד וואלאס, שהורחק משחק שני ברציפות ונמצא בתקופה רעה במיוחד.
הספרס הכריעו את המשחק כבר בפתיחת הרבע השלישי, כשרצו 6:23, וגרמו למארחים לרדוף אחריהם עד לסיום. לסן אנטוניו היה זה ניצחון 19 מ-23 משחקים והיא כעת רק חצי משחק אחרי יוטה בקרב על המקום הראשון בבית המערב-התיכון.
הירבו לקלוע לספרס: אנדרסון 29, דאנקן 16, רובינסון 12 ופרי 10.
הירבו לקלוע לבלייזרס: וולס 16, סטריקלנד 11 וקמפ 10.

שארולט הורנטס - אורלנדו מג'יק 84:97

23 נקודות ותשעה אסיסטים של בארון דייויס העניקו ניצחון ביתי לשארלוט על אורלנדו. "קיוויתי להיות קצת יותר אגרסיבי", אמר דייוויס בסוף המשחק. "ידעתי שהקבוצה כולה תצטרך לקלוע יותר, בגלל שגמ'אל משבורן לא שיחק". שני שחקנים של ההורנטס סיימו את המשחק עם דאבל דאבל. דיוויד ווסלי עם 18 נקודות ו-10 אסיסטים, ואלדן קמפבל שתרם 17 נקודות ו-11 ריבאונדים עד שנפצע.
טרייסי מקגריידי הוביל את המג'יק עם 19 נקודות, דרל ארמסטרונג הוסיף 16 ומייק מילר קלע 15, אבל זה לא הספיק.

יוסטון רוקטס - לוס אנג'לס קליפרס 87:99

16 נקודות של קטינו מובליי ברבע הרביעי, מתוך ה-22 שלו לאורך כל המשחק, הבטיחו לרוקטס את הניצחון הביתי על הקליפרס. מובליי, שהוסיף גם שיא עונתי של 15 ריבאונדים, היה המצטיין במשחק, ונעזר במוריס טיילור עם 21 נקודות ובוולט וויליאמס עם 11.
למרות שהקליפרס פתחו היטב את המשחק, הצליחה המארחת, במהלך של 1:15 ברבע האחרון, לשנות את התוצאה. בקליפרס בלטו ג'ף מקיניס עם 20 וקורי מאגט עם 19. מייקל אוקלי הוסיף 11 נקודות לאורחת.

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום:allsport
16 ריבאונדים. דאנקן
צילום:allsport
מומלצים