2 צפייה בגלריה
ארכיון דוד אלחייני בנימין נתניהו ב אלון שבות
ארכיון דוד אלחייני בנימין נתניהו ב אלון שבות
"בגד בערכי הימין". אלחייני ונתניהו, ארכיון
(צילום: קובי גדעון, לע"מ)
יו"ר מועצת יש"ע ובקעת הירדן דוד אלחייני הודיע כי יתמוך בבחירות הקרובות ביו"ר מפלגת "תקווה חדשה" גדעון סער.
אלחייני היה אחת הדמויות הבולטות בליכוד במערכות הבחירות האחרונות ואף התייצב לצד ראש הממשלה בנימין נתניהו על הבמה בביקורו בבקעת הירדן. לפני כמה חודשים נקלעו יחסיו עם נתניהו למשבר בעקבות ביטול תוכנית הסיפוח. בשיא המשבר, נתניהו לא הזמין את אלחייני וראשי מועצות אחרים לכינוס שקיים באריאל.
2 צפייה בגלריה
גדעון סער
גדעון סער
גדעון סער
(צילום: אבי מועלם)
"אני מצטרף ל'תקווה חדשה', מאמין במנהיגות של גדעון סער ותומך בו לראשות הממשלה", כתב אלחייני בהודעה לתושבים. "תושבי בקעת הירדן, תושבי יו"ש, חברים יקרים. אתם מכירים אותי, תמיד אשאר נאמן לדרכי. נתניהו עזב את ערכי הליכוד, אני לעולם אשאר נאמן לערכים של המחנה הלאומי".
אלחייני הוסיף כי "כשנתניהו מצהיר על שתי מדינות לשני עמים, כשנתניהו משרטט את גבולות מדינת הטרור הפלסטינית על 70% משטחי יהודה ושומרון, כשנתניהו לא מסדיר את ההתיישבות הצעירה ומקפיא את ההתיישבות, כשנתניהו הוליך שולל אותי ואת תושבי בקעת הירדן, הבטיח להחיל את הריבונות הישראלית בבקעה ולא קיים, זה לא ראש ממשלה ימני".
עוד כותב אלחייני: "יש לי חברים טובים בליכוד, אני אוהב ומחבק אותם, קשה לעזוב את הבית שאני כה אוהב, אבל נתניהו הרס אותו. גם יצחק שמיר כראש ממשלה ויו"ר הליכוד החליט בזמנו לעזוב את הליכוד כשאיבד אמון בנתניהו וראה שהוא בגד בערכי הימין. אני קורא גם לכם ולכל תושבי יהודה ושומרון להצטרף אלינו ולהצביע ל'תקווה חדשה'".