שתף קטע נבחר

הורוסקופ אישי לחודש ינואר 2022

  (צילום: shutterstock)
(צילום: shutterstock)
 

טלה

תחילת עד אמצע חודש: הכוכבים מעניקים שפע של אנרגיות למפת הלידה שלכם. צפוי פרק זמן טוב. עליכם לגלות יוזמה על מנת לקדם את עצמכם בעבודה ובכלל. זה לא חדש לכם. את העבודה הזאת על עצמכם התחלתם כבר מזמן, אך הקצב - איך לומר - לעיתים, איטי עד להכאיב. התנהלות מעורפלת וחסרת חוט שדרה לא תעזור. עליכם להיות אסרטיביים ולמשוך את תשומת ליבם של אלה שבסוף החודש קובעים את גובה המשכורת. אתם יכולים, בהצלחה.

 

אמצע עד סוף חודש: הכוכבים צופים בשורות טובות לנתיב ההגשמה העצמית. הצלחה שמתרחשת בתחום הקריירה משליכה גם על תחומים אחרים. ייתכן מאוד שתגלו -במסגרת לימודים או מפגש חברתי - מישהו שמתאים לרומן. מי שנמצא במערכת יחסים יגלה צדדים אצל בני הזוג שלא הכיר קודם לכן. תשומת לב שאתם מעניקים לבן משפחה תחזור אליכם ב-'ריבית'.

 

בתקשור בקלפי טארוט עלה בגורלכם קלף אס המטבעות – מייצג התחלות המבוססות על שיקולים הגיוניים, תכליתיים, מעשיים, חמוריים וגשמיים. מומלץ להעזר בפרישה אישית כדי להבין לעומק את משמעות הדברים.

  

שור

תחילת עד אמצע חודש: אנרגיות תזזיות נוטשות את מפת הלידה שלכם והולכות לבקר במקומות שאינם משבשים את חייכם. צפוי פרק זמן טוב. התקדמות בעבודה. אתם מרגישים שהשתלבתם היטב ושאתם כבר מסוגלים לנהל לבד את העניינים בלי שמישהו יעמוד וינשוף לכם בעורף. כעת מתעוררות בכם מחשבות וספקות לגבי הכיוון עצמו. השקיעו מחשבה ואם המצב לא נראה לכם, קחו את הזכות לשינוי וממשו אותה.

 

אמצע עד סוף חודש: האנרגיה הקוסמית מכניסה אתכם למצב של חרדות שווא. אתם תופסים את עצמכם יותר מידי ברצינות. לא צריך לעשות הצגות ולא צריך לחפור בעבר אלא בעדינות רבה...לשנות. מפגש עם אנשים מן העבר מוציא אתכם מהשלווה מאחר ואינכם ערוכים לקבל ביקורת ומתייחסים לכול הערה כאילו המילים חקוקות בסלע. תחושת הלחץ והמצוקה יחלפו ותחושת האופטימיות שלכם תחזור לקראת סוף החודש. אל תיקחו ללב.

 

בתקשור בקלפי טארוט עלה בגורלכם קלף יום הדין – מייצג התפכחות מאשליות. נפלא עבור אנשים המתעוררים לאחר תקופה של הונאה עצמית. מומלץ להעזר בפרישה אישית כדי להבין לעומק את משמעות הדברים.

 

תאומים

תחילת עד אמצע חודש: מפת הלידה שלכם הולכת ומתמלאת בשפע של אנרגיות. התופעה משפיעה לטובה על יחסיכם עם גורמים שמעבר הים. צפוי פרק זמן מוזר למדי. אנשים שונים מתנהגים בצורה שונה ואילו אתם מתקשים להחליט לאן אתם שייכים ועם מי מתאים לכם להיות. אתם לוקחים ללב ונראה לכם שהקשיים יישארו לנצח. לא צריך לעשות דרמה מכל דבר. מה שדרוש לכם הוא אדם קרוב שייתן לכם כתף וידע לומר מילה טובה והגיונית בעיתוי המתאים, לא יותר.

 

אמצע עד סוף חודש: מצב האנרגיות במפת הלידה שלכם צופה טובות לענייני רכוש ונכסים, גם אם כרגע המצב אינו מי-יודע-מה אופטימי. התחייבויות כספיות מעיקות עליכם וגורמות להתקף דאגה. אתם חוששים שלא יהיה באפשרותכם לעמוד בתשלומים של כל מה שרכשתם ושל תוכניות עתידיות. יש קשר בין המצב הכספי לבין הפרעות השינה שאתם חשים בימים אלה. מוטב להירגע ואחרי כן לגבש תוכנית מעשית לפעולה. דאגות וחרדות לא יקדמו אתכם לשום מקום.

 

בתקשור בקלפי טארוט עלה בגורלכם קלף 6 גביעים – מייצג הצלחות עם צעירים במשפחה, כמו גם מפגשים עם אנשים ואירועים מן העבר. מומלץ להעזר בפרישה אישית כדי להבין לעומק את משמעות הדברים. 

 

סרטן

תחילת עד אמצע חודש: הירח השולט במזל סרטן, מתעמת ברקיע עם אנרגיות סותרות ומנוגדות המגיעות אליו. לפעמים אתם 'אוכלים אותה' בגלל המופנמות שלכם. בימים אלה היעילות והביצועיסטיות לא בשיאן. יש לכם נטייה למרוח את הזמן ולא לעמוד בהתחייבויות, גם כלפי אנשים קרובים אליכם שמצפים שתמלאו את חלקכם ב-'עסקאות משותפות'. כך אתם עלולים למצוא את עצמכם מסובכים בעימותים לא רצויים. חבל.

 

אמצע עד סוף חודש: הירח מרעיף עליכם שפע של אנרגיות וויטאליות ומלאי בריאות. במקביל, אנשים מתוסכלים באים אליכם בתביעות וגוזלים את זמנכם היקר. גם במערכת הזוגית יש קונפליקטים שאינם באים על פתרונם בצורה הנראית לכם. לא פלא שאתם מרגישים מבולבלים ואינכם מתנהגים בעקביות, מה שמוסיף עוד יותר לבלגן הכללי. תגובות אמביוולנטיות לכל נושא שעולה על הפרק מאפיינות ימים אלה.

 

בתקשור בקלפי טארוט עלה בגורלכם קלף צדק – הקלף מזהיר מפני מהלכים לפיהם האדם עצמו כורת את הענף עליו הוא יושב. חומר למחשבה. מומלץ להעזר בפרישה אישית כדי להבין לעומק את משמעות הדברים. 

 

אריה

תחילת עד אמצע חודש: מצב האנרגיות אשר במפת הלידה שלכם, מעניקה לידידיכם מעמד בכיר וגבוה יותר מאשר לבני המשפחה. זו תקופת מעבר אשר בה אתם עוברים מקצה אחד של תחושת חוסר אונים לקצה אחר של רצון לפעילות בלתי פוסקת. יש לכם הרבה מה לעשות בתחום האישי, אך אתם מחכים לבשלות מסוימת שתגיע מבפנים ותאפשר לכם לצאת לדרך. האלמנט החסר הדרוש למיצוי היכולת האישית יגיע אליכם על ידי 'שליח'.

 

אמצע עד סוף חודש: מצבה של השמש העכשווית ביחס לשמש של חודש הלידה שלכם, עלול לגזול מכם אנרגיות יקרות. אתם מרגישים קצת שפופים. תחושה של פספוס וחוסר יכולת להגשים את מה שאתם רוצים באמת. הדרך שלכם להתמודד עם המצב היא לצאת אל מחוץ לבית אל הטבע והמרחבים. שיפור נוסף יתרחש במהלך ימים אלה במידה ותאפשרו לעצמכם להיעזר באנשים אחרים ואפילו להצטרף אליכם.

 

בתקשור בקלפי טארוט עלה בגורלכם קלף שמונה מטות – הקלף מייצג מהלכים מהירים שעשויים להניב רווחים כספיים. מומלץ להעזר בפרישה אישית כדי להבין לעומק את משמעות הדברים. 

 

בתולה

תחילת עד אמצע חודש: מצב האנרגיות אשר במפת הלידה שלכם, מוביל אל בזבוז כספים כאילו אין מחר. אתם יכולים לחסוך בהוצאות ובימים אלה חשוב שתעשו זאת. נמאס לכם להצטמצם ולאחרונה פרקתם עול. לא רק זה, גם נהניתם מכל רגע. כדי שלא תמצאו את עצמכם במצבים כלל לא נעימים מול הגורמים המשפיעים - טפלו בעניין ובדחיפות. מצב הרוח ? למרות המצב ממשיך להיות טוב. אתם שומרים על אופטימיות, המשיכו כך.

 

אמצע עד סוף חודש: האנרגיה הקוסמית מעניקה מעמד ייחודי לעצות שאתם מקבלים מידידיכם. במקום להתעקש בשעת קונפליקט או לנסות להתחמק ממצבים לא נעימים, אתם מאמצים לעצמכם טקטיקה חדשה והיא השהיה. הדבר פועל מצוין במיוחד בכל הנוגע לבני משפחה. תגלו שככל שאתם תוקפניים פחות, כך פוחתת גם ההתנגדות בצד השני. חבר קרוב נותן לכם עצה טובה שפועלת כמו מטה קסמים. כדאי להקשיב.

 

בתקשור בקלפי טארוט עלה בגורלכם קלף ארבעה גביעים – מייצג מצבים לפיהם קיים נתק בין זוג אוהבים, כמו גם את הצורך לדחות אירוע חשוב. מומלץ להעזר בפרישה אישית כדי להבין לעומק את משמעות הדברים. 

 

מאזניים

תחילת עד אמצע חודש: מפת הלידה שלכם מוצפת בימים אלה באנרגיות ברוכות וממוזלות. התופעה טובה במיוחד עבור אלה מכם שנולדו בזריחה. הידיעה הפנימית שלכם לגבי הצלחה מפעילה אתכם בכיוון הנכון. קצה החוט ליישם את ההרגשה למציאות נמצא בידיים שלכם. השאיפות שלכם לבסס את המעמד הכלכלי גורמות לכם דווקא למתח לא רצוי. היה טוב יותר אילו יכולתם לטפח ולהגדיל תמיכה של הסביבה בכם, כאילו שאתם פשוט עושים הכול למטרת הנאה בלבד.

 

אמצע עד סוף חודש: כוכבים של אהבה ניצבים בגזרת רקיע המעניקה מקצה שיפורים לאלה מכם שנחלו לאחרונה אכזבות במישור הרגשי. צפוי פרק זמן רומנטי. נדמה כאילו כל מה שמעניין אתכם מרוכז בתחום האהבה, האינטימיות והזוגיות. אין רגע דל ואתם עוברים ממקום למקום כמו פרפר שמתעופף בין פרח לפרח. קשה קצת להאשים אתכם כי הקסם האישי פועל כמו מגנט ויש לכם המון הצעות מפתות. בכול זאת, רצוי שתנסו להירגע ולמתן את הקצב.

 

בתקשור בקלפי טארוט עלה בגורלכם קלף חמישה גביעים – מייצג מצבים לפיהם אתם מעדיפים להתבונן בחצייה הריק של הכוס ולא בחציה המלא. חבל... מומלץ להעזר בפרישה אישית כדי להבין לעומק את משמעות הדברים.

 

עקרב

תחילת עד אמצע חודש: מצב האנרגיות הקוסמיות במהלך ימים אלה מיטיבה מאוד עם חיי הלב והרגש: סוף סוף ניתן לומר שאתם שבעי רצון ממה שקורה בתחום הזוגי בחייכם. הפנמתם את העובדה שמידה מסוימת של מתח ודרמה דרושה לכם כדי לשמור על עניין. מידת הקרבה שאתם חשים ביחסים ובאינטימיות גבוהה ונראה לכם ש-'זהו זה'. בימים אלה מומלץ לצאת לבלות יותר מהרגיל כדי לשמור על אווירה ערנית יותר.

 

אמצע עד סוף חודש: מצב גרמי השמיים אשר במפת הלידה שלכם, מבשר על מזל והצלחה לאמנים וליוצרים שביניכם. עבור מי שאינם יוצרים, העצה השימושית הטובה ביותר שאתם יכולים ליישם עכשיו היא: לנסות להירגע בלי לקבל החלטות. בימים אלה אתם מרגישים שהשגרה היומית שלכם מופרת שוב ושוב, אין זה זמן מתאים לשינויים מרחיקי לכת לא בתחום הביתי ולא בשום תחום אחר. אלמנטים של יציבות מתחילים להתבסס בחיים שלכם. תנו לזה צ'אנס.

 

בתקשור בקלפי טארוט עלה בגורלכם קלף שישה גביעים – מייצג מצבים לפיהם אתם פוגשים אהובי לב מן העבר, כמו גם הצלחות עם צעירים במשפחה. מומלץ להעזר בפרישה אישית כדי להבין לעומק את משמעות הדברים.

 

קשת

תחילת עד אמצע חודש: מצב האנרגיות אשר במפת הלידה שלכם, עלול לעורר עימותים עם אנשים קרובים. אין צורך לעשות אידיאליזציה של המצב ומצד שני גם לא צריך להגזים בפירוט הבעיות. המערך המשפחתי הוא משהוא שדורש הסתגלות, לאורך זמן. אז מה אם אתם חשים נטושים ומוזנחים במקצת ? מחכים לתשואות ללא הרף ? החיים זה לא הצגת תיאטרון וככול שתקדימו להפנים- כך יהיה לכם יותר קל.

 

אמצע עד סוף חודש: מצבו של כוכבכם יופיטר רומז על שפע של אפשרויות בתחום שבינו לבינה. הצרכים של בני הבית לוחצים ואין לכם יותר מידי זמן לעצמכם, למרות שיש צורך דחוף לטפל בעניינים אישיים. חיי האהבה שלכם דורשים מהפיכה של ממש. מצפות לכם החלטות רבות שחלקן גורליות. אתם מתלבטים בין כמה אפשרויות אך למרות אי הנעימות עדיין אינכם בשלים לקבל החלטה סופית.

 

בתקשור בקלפי טארוט עלה בגורלכם קלף שבעה גביעים – מייצג מצבים לפיהם אתם מעדיפים להשלות את עצמיכם בנוגע לאדם קרוב. מומלץ להעזר בפרישה אישית כדי להבין לעומק את משמעות הדברים.

 

גדי

תחילת עד אמצע חודש: הכוכבים מרעיפים אנרגיות טובות על גזרת מזל גדי בימים אלה. זהו פרק זמן שעיקרו ביסוס המעמד החברתי שלכם. הזוגיות חשובה לכם אבל בינתיים קלטתם עד כמה חשוב לכם להיות מקובלים ובעלי קשרים רבים ומגוונים. תחושת הבדידות התפוגגה ועלמה לה. אתם מוצפים טלפונים והצעות לבילויים ויציאות משותפות והמצב הזה פשוט קוסם לכם. אתם שופעים בטחון עצמי וזה גם משפיע על ההתרחשויות במקום העבודה.

 

אמצע עד סוף חודש: מצב האנרגיות הקוסמיות רומז על הצלחות בתחומי החברה או הקהילה. בימים אלה תשתתפו באירוע ציבורי בו צפויה לכם שמחה גדולה. במשפחה המורחבת יש לא מעט בחישות ו-'פוליטיקה' וקשה לכם בעיתוי הנוכחי להתמודד עם זה. המצב אינו נוח לכם וגם אין לכם יותר מידי סבלנות. זאת בהחלט לא חובה לעסוק בנושא, פשוט תבהירו לכל המעורבים שאין לכם שום דעה בעניין וגם לא רצון לכהן בתור שופט כפי שנהגתם בעבר. נקודה.

 

בתקשור בקלפי טארוט עלה בגורלכם קלף גלגל המזל: המסר - המזל מאיר לכם פנים בתחומים כספיים ועסקיים אך קצת פחות בנושאים אישיים או רגשיים. מומלץ להעזר בפרישה אישית כדי להבין לעומק את משמעות הדברים.

 

דלי

תחילת עד אמצע חודש: מצב האנרגיות אשר במפת הלידה שלכם הוא לא מי-יודע-מה. צפוי פרק זמן עם לא מעט תהפוכות בתחום המשפחתי. אין צורך להתעמת כיוון שזה ממילא לא עוזר. מומלץ לנקוט בשיטה של ביסוס והעמקת הקשרים. הגבול בין להפוך דיון למריבה מרה לשיחה קונסטרוקטיבית- הוא דק. חבל להקצין את הדברים. ממילא תוך כמה ימים הכול ישכח. נסו לנוח, להירגע ולהשלים עם כל אלה שבתחילת החודש אולי פגעתם בהם.

 

אמצע עד סוף חודש: כדאי לכם לנצל את האנרגיה הרומנטית של כוכבי אהבה שמשפיעים על מפת הלידה שלכם. אתם עוברים תהליכים פנימיים רבי משמעות. מנסים לבסס את תחום הקריירה ויחד עם זאת להשקיע בחיים האישיים שגם שם דרושה עבודה רבה. העומס נותן בכם את אותותיו ונראה שכמה ימי חופשה היו יכולים לעזור לכם עכשיו, רק שהעיתוי לא ממש מאפשר. חכו בסבלנות ובינתיים תמשיכו לפעול כרגיל. נסו לסגל לעצמכם גישה יותר קלילה. שווה לנסות.

 

בתקשור בקלפי טארוט עלה בגורלכם קלף הכוכב: המסר - הזדמנויות נפלאות צפויות לכם. הקסם האישי שלכם פועל ואתם עומדים לפגוש אנשים שיתקשו לסרב לכם. מומלץ להעזר בפרישה אישית כדי להבין לעומק את משמעות הדברים.

 

דגים

תחילת עד אמצע חודש: מפת הלידה שלכם מוצפת עתה ברמזים קוסמיים הישר מן הבוסתן הרומנטי. זה הזמן להתאהב. אתם פוגשים המון אנשים אבל בגלל הלך הרוח הכבד שאתם שרויים בו בתקופה האחרונה, לעיתים קרובות מתפספסים דברים טובים. בימים אלה תהיה לכם הזדמנות ליהנות קצת יותר ממצב רוח קליל והרפתקני. כדאי לפרוץ את המחסום שמנע מכם עד כה למצות את היכולות והפוטנציאל שיש לכם.

 

אמצע עד סוף חודש: מצב האנרגיות אשר במפת הלידה שלכם, מעניק לכם הרגשה של 'בלתי מנוצחים'. השתחצנות ודיבורים בעלמא גורמים לאנשים לפתח אנטיגוניזם אליכם וחבל. הכוונה שלכם טובה ואתם משתדלים להיות מקצועיים ממדרגה ראשונה. אבל יותר מידי אנשים חשובים חושבים שמי שיש לו צורך להסביר ללא הרף כמה הוא חשוב ותורם, לא חש כך בפנים. אז, השתדלו ליישם את דברי האמרה: סייג לחוכמה (והצלחה) שתיקה.

 

בתקשור בקלפי טארוט עלה בגורלכם קלף העולם: המסר - הצעות עסקיות חדשות מגיעות אליכם. לא מעט כאבי ראש והתלבטויות במגמה להחליט מה הדרך הטובה ביותר. מומלץ להעזר בפרישה אישית כדי להבין לעומק את משמעות הדברים.

 

מה עוד מספרים הכוכבים על השבוע שלכם, החודש שלכם ובכלל? מסע בין הכוכבים

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים