1 צפייה בגלריה
יוריס ואן אובריים
יוריס ואן אובריים
יוריס ואן אובריים
(האתר הרשמי של אוטרכט)
אם לא יהיו הפתעות מאוד לא צפויות, יוריס ואן אובריים יהיה שחקנה של מכבי תל אביב החל מהעונה הבאה בחוזה לשלוש שנים. הקשר בן ה-27 של אוטרכט כבר הודיע להולנדים כי הוא יחתום בקבוצה אחרת בסיום העונה וכפי שנחשף ב-ONE, הצהובים סגרו את מרבית הפרטים מולו בדרך לחתימה הצפויה. הערב (חמישי) ב-19:45 הוא יצפה מהולנד במשחקה של קבוצתו המיועדת מול פ.ס.וו איינדהובן וערן זהבי במסגרת שלב הנוקאאוט של הקונפרנס ליג.
ואן אובריים, כפי שפורסם ב-ONE, לא אמור לתפוס משבצת של זר, זאת בשל העובדה שאמו הייתה בעברה אזרחית ישראלית, טרם המעבר להולנד ונישואיה. המשמעות היא שהתהליך לרישומו של ההולנדי-יהודי כשחקן ישראלי לא אמור להיות בעייתי. החוזה יהיה כ-430 אלף אירו לעונה אחרי שהצהובים ביצעו מחטף למכבי חיפה שהציעה סכום נמוך בהרבה, כ-250 אלף אירו. הירוקים טוענים כי ואן אובריים לא שווה יותר מהסכום שהוצע לו על ידם אך ימים יגידו מי צדק בסיפור הזה.
היתרון של ההולנדי-יהודי מעבר לכך שהוא נרשם כישראלי הוא כמובן העובדה שכרטיס השחקן שלו בידו והוא יגיע כשחקן חופשי. מדובר בקשר שהתחיל את הקריירה בכנף, עשה הסבה לעמדה “10”, בהמשך ירד להיות קשר 50:50 ובעונה האחרונה אפילו משחק מדי פעם כקשר האחורי ביותר. היכולות המגוונות שלו היו אלה שגרמו לצהובים לפתוח את הכיס עוד יותר ולמיץ’ גולדהאר להעמיד הצעה שכפי הנראה תנחית את השחקן בקריית שלום בעוד כמה חודשים.
בכל הנוגע למשחק הערב, קרסטאיץ’ שקל לשחק במערך שלושה בלמים אך ייתכן כי כתוצאה מהעובדה שאופיר דוידזאדה אינו חש בטוב, הרעיון בנושא יינטש. מתן בלטקסה צפוי לפתוח בעמדת המגן השמאלי במקומו ולא יוכל לשחק כבלם, וסיכויים גבוהים כי בסופו של דבר ההרכב שיפתח מול ההולנדים יהיה דומה מאוד לזה שפתח בדרבי, עם איילון אלמוג וסטיפה פריצה בחוד.
הרכב משוער: דניאל פרץ, אנדרה ז’ראלדש, עידן נחמיאס, אנריק סבוריט, מתן בלטקסה, דן גלזר, עדן שמיר, גבי קניקובסקי, דן ביטון, איילון אלמוג וסטיפה פריצה.